مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

اولین همایش ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان در استان قم برگزار می‌شود

عصر ساختمان- برگزاری اولین همایش ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ آذرماه در محل سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) واقع در میدان معلم استان قم برگزار می‌شود.

اولین همایش ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان در استان قم برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسن صبوری گفت: این همایش با حضور مقام عالی وزارت، مدیران کل استان‌ها، معاونین مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و رؤسای سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان استان‌ها، رئیس و اعضای شورای مرکزی نظام‌مهندسی ساختمان کشور و مهندسان بومی و غیربومی در قم برگزار می‌شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قم توضیح داد: موضوع همایش با برگزاری جلسات متعدد و کارشناسی در مرحله کمیته اجرائی و اعضاء دبیرخانه همایش در سطح وزارت و استان به طور مستمر پیگیری و امور برنامه‌ریزی شده جهت اقدامات لازم اجرائی با اتخاذ تصمیمات مقتضی رصد شده است.

    وی افزود: در این همایش دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی و تعدادی از اساتید برجسته ملی و بین‌المللی در حوزه اخلاق مهندسی به سخنرانی خواهند پرداخت.

    صبوری با بیان اینکه این همایش در دو روز برگزار می‌شود، مطرح کرد: با تأیید و موافقت وزارت راه و شهرسازی گواهینامه حضور در این همایش به عنوان گواهی دوره ارتقاء پایه برای کلیه مهندسان و کاردان‌ها در رشته‌های هفتگانه مهندسی لحاظ می‌گردد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ضمن اشاره به اهمیت این همایش گفت: اعضای سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان و کاردان‌ها می‌توانند به صورت حضوری ثبت‌نام کرده و در این همایش شرکت کنند و این امکان برای سایر مهندسان عضو سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان‌ها نیز وجود دارد تا به صورت مجازی در این همایش شرکت کنند.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان ضمن اشاره به این که در حال حاضر منابع و استانداردهای کدهای اخلاق مهندسی غیربومی هستند و منابع موجود همگی استانداردهای اروپا و امریکا دارند اظهار امیدواری کرد: اولین همایش «اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان» گامی مؤثر و مفید، در راستای آشنایی هرچه بیشتر جامعه مهندسین با مبحث اخلاق مهندسی و بومی‌سازی منابع متناسب با فرهنگ مهندسی باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار