مدیران خودروعصر اعتبار

پوشش بیمه‌ای منازل ایثارگران

عصر ساختمان- نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پوشش بیمه‌ای منازل همه ایثارگران کشور در مقابل حوادث غیر مترقبه و همچنین درخواست بنیاد برای اقامت موقت برخی ایثارگران زلزله‌زده در کرمانشاه خبر داد.

پوشش بیمه‌ای منازل ایثارگران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی عصر روز شنبه 18 آذرماه در دومین روز از سفر خود به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در نشست شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به اینکه جامعه ایثارگری جامعه بزرگی است و ما در پی کم کردن بار مشکلات این عزیزان هستیم افزود: ایثارگری و فداکاری مردم خطه کرمانشاه همیشه زبان زد خاص و عام بوده و ایثارگران آسیب‌دیده در این استان بخشی از این مردم فداکار هستند.
    حجت الاسلام والمسلمین شهیدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه کار خوب و بزرگی در مورد بیمه ایثارگران انجام شده و این عزیزان تحت پوشش بیمه عمر، خسارت حوادث غیرمترقبه و مسکن قرار دارند.
    وی افزود: در حادثه زلزله اخیر شرکت بیمه‌گر تاکنون بیش از3200 واحد مسکونی آسیب‌دیده ایثارگران را برآورد خسارت کرده و لذا برای جبران خسارت آسیب دیدگان تا سقف مبلغ 35 میلیون تومان به صورت بلاعوض در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد.
    وی افزود: ما از برخی ایثارگران مانند جانبازان 70 درصدی که منازل آنان تخریب شده است درخواست کرده‌ایم که در کرمانشاه سکونت کنند و مقدمات آن را بنیاد فراهم می‌کند اما تاکنون فقط یکی از جانبازان 70 درصد این مطلب را پذیرفته و در مهمانسرای وابسته به بنیاد ساکن شده است.
    حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با اشاره به خدمات ارائه شده به ایثارگران زلزله‌زده افزود:  ما در مقابل خدمت این عزیزان هر کاری را که بتوانیم انجام خواهیم داد و حال که در این امتحان بزرگ قرار گرفته‌ایم باید به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنیم چرا که در مقابل خدای متعال مسئول هستیم و ان‌شاءالله در بازگشت از این سفر گزارش و نکات مهم را در نشست هیئت دولت مطرح خواهم کرد.
    معاون رییس جمهور در مورد مسائل و دغدغه‌های اصلی بنیاد گفت: یکی از دغدغه‌های بنیاد موضوع درمان ایثارگران است که در این مسیر قدم‌های خوبی برداشته شده و سعی داریم با تجهیز مراکز درمانی و توانبخشی استان‌ها از مراجعه ایثارگران به مرکز جلوگیری کرده و بار سنگین رفت و آمد را از دوش آنان برداریم.
    وی افزود: دغدغه دیگر بنیاد مسئله اشتغال ایثارگران است و این مسئله کوچکی نیست و  ایران و بسیاری از کشورهای دنیا با این مشکل مواجه هستند که البته با تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر 75 هزار فرصت شغلی برای ایثارگران فراهم شده و البته همچنان با 60 هزار متقاضی شغل در بین فرزندان شاهد و ایثارگر مواجه هستیم که برای رفع این مشکل تلاش می‌کنیم.
    در ابتدای این نشست فرماندار شهرستان ثلاث، شاه حسینی معاون سیاسی امنیتی استان و شهاب نادری نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز به ارائه گزارشی از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه پرداختند.
    حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در ادامه سفر به مناطق زلزله‌زده همچنین با خانواده شهیدان «سیف الله ملکی» و «هادی محمدی» در روستای چم زرشک دیدار و گفت و گو کرد و در مورد مشکلات این عزیزان دستورات لازم را صادر کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو