مدیران خودروعصر اعتبار

لزوم احداث پارک های محلی در منطقه ۲۲

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: ۴۰ درصد این منطقه را پوشش گیاهی و فضای سبز تشکیل داده است، اما در محلات با کمبود پارک محلی و امکانات و تجهیزات تفریحی، ورزشی مواجه هستیم.

لزوم احداث پارک های محلی در منطقه ۲۲
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی نوذر پور شهردار منطقه 22 تهران  با بیان اینکه منطقه 22 از نظر ساختار کاربری به دو بخش قابل تقسیم است، اظهار کرد: یک بخش محله هایی است که از گذشته شکل گرفته و تا حدودی در برنامه ریزی ها به آن ها توجه شده است و بخش دیگر برج ها هستند.

    شهردار منطقه 22 تهران با بیان اینکه برج ها در غرب منطقه شکل گرفته اند،افزود: در محدوده غربی منطقه،شناسایی محلات، تعیین حدود و صغور  آن ها ضروری است.

    نوذر پور با بیان اینکه مشکل این محلات ضعف در تامین سرانه های خدمات شهری است، ادامه داد:همچنین در منطقه 22 تعداد مدارس به نسبت جمعیت کم است و مردم مجبور می شوند برای تحصیل فرزندانشان، به منطقه 5 بروند.
    کمبود پارک محلی در منطقه 22

    شهردار منطقه 22 تهران با بیان اینکه 40 درصد منطقه را پوشش گیاهی و فضای سبز تشکیل داده است، افزود : با وجود فضای سبز گسترده در منطقه،اما در محلات با کمبود پارک محلی و امکانات و تجهیزات تفریحی، ورزشی مواجه هستیم.

    نوذر پور با اشاره به ظرفیت های اکولوژیکی منطقه 22 گفت : فضاهایی در منطقه وجود دارد که با مشارکت مردمی ، مدیریت صحیح و حداقل تغییرات می شود برای آن ها ظرفیت های اجتماعی ایجاد کرد.

    وی افزود: در بسیاری از محلات منطقه می توانیم با حداقل هزینه ها و امکانات ، پارک های محلی برای استفاده مردم هر محله ایجاد کنیم.

    نوذر پور با اشاره به سایر ظرفیت های منطقه 22 ادامه داد : یکی از ظرفیت های خوب وجود دو قله در منطقه با ارتفاع 2500 و 2250 متر است که می توان به عنوان کوه نوردی و پیاده روی و همچنین جذب گردشگران از آن ها بهره برد، از این رو همکارانم در شهرداری درحال شناسایی راه ها و برنامه ریزی لازم برای  بهره برداری مردم از این دو قله هستند.

    شهردار منطقه 22 تهران با اشاره به آب و هوای مناسب این منطقه افزود : تفرج گاه هایی که در منطقه وجود دارد مثل آبشار، دریاچه خلیج فارس پارک چیتگر و پارک جوانمردان برای تفریح مردم تهران به خصوص در روزهای تعطیل سال بسیار مناسب است و تلاش می کنیم خدمات رسانی و مناسب سازی برای استفاده مردم از این مکان ها را توسعه دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار