مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه و شهرسازی:

بانک مسکن بعد از ۵ سال توسعه ای نشد

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی گفت:تبدیل بانک مسکن به بانک توسعه ای از ابتدای دولت یازدهم تاکنون مطرح و در دستور کار است اما متاسفانه هنوز اقدام عملیاتی برای این تحول بنیادین که به شدت مورد نیاز وضع کنونی بازار مسکن است انجام نشده است.

بانک مسکن بعد از ۵ سال توسعه ای نشد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، عباس آخوندی در مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن به مهمترین دغدغه ی خود و همچنین کارشناسان و مدیران بخش مسکن اشاره کرد و گفت: موضوع کلیدی و حیاتی تبدیل بانک مسکن به بانک توسعه ای تقریبا از ابتدای دولت یازدهم تاکنون مطرح و در دستور کار است اما متاسفانه هنوز اقدام عملیاتی و مناسب برای این تحول بنیادین که به شدت مورد نیاز وضع کنونی بازار مسکن است انجام نشده است.

    وزیر راه و شهرسازی، از وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رییس مجمع خواست موضوع تبدیل بانک مسکن به بانک توسعه ای به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

    *وعده وزیر اقتصاد برای پیگیری توسعه ای شدن بانک مسکن در دولت

    مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن بر توسعه ای شدن بانک مسکن تاکید کرد و خواستار شد: تمام درخواست ها، پیشنهادها و مطالبات مطرح در این جلسه با هدف تعیین تکلیف در کمترین زمان مورد پیگیری قرار گیرد.

    کرباسیان همچنین ضرورت تبدیل بانک مسکن به بانک توسعه ای را مورد تاکید قرار و وعده داد این موضوع در دولت، بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار پیگیری خواهد شد.

    محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن هم یک گزارش جامع سه وجهی از اقدامات و عملکرد 4 ساله گذشته بانک مسکن(1392-1395)، عملکرد مالی و برنامه ای سال 95 و همچنین برنامه ها و چشم انداز تصویر شده تا سال 1400 را ارائه کرد.

    در ادامه جلسه، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی ضمن تقدیر از عملکرد مثبت بانک، گزارش نظارتی خود را خطاب به اعضای مجمع، درباره بانک مسکن ارایه کرد.

    این مجمع با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر راه و شهرسازی، اعضای مجمع، سازمان حسابرسی، بازرس قانونی بانک و همچنین مدیرعامل بانک مسکن و هیئت مدیره بانک و سایر مدیران و مسوولان مربوطه در ساختمان مرکزی بانک مسکن برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار