مدیران خودروعصر اعتبار

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن:

پرداخت تسهیلات واحدهای خسارت دیده بزودی آغاز می شود

عصر ساختمان- معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: حدود ۸ هزار کانکس با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه در حال نصب در مناطق زلزله زده کرمانشاه است.

پرداخت تسهیلات واحدهای خسارت دیده بزودی آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران, عزیرالله مهدیان معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن  با بیان اینکه اسکان موقت را برای مناطق زلزله زده کرمانشاه شروع کرده ایم اظهار کرد: در بسیاری از روستاهای آسیب دیده، اسکان موقت و نصب کانکس انجام شده و ساکنان مشکلی در این زمینه ندارند.

    وی ادامه داد: در شهرهای استان کرمانشاه نیز که واحدهای مسکونی آنها دچار آسیب شده اند نیز کانکس هایی دپو کرده ایم که به زودی نصب آنها نیز آغاز می شود.

    معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن،  با اشاره به اینکه مسوولیت اسکان موقت تمامی زلزله زدگان را برعهده دارد یادآورشد:در این بخش، قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار همکاری می کندو  اعتبارات لازم در این بخش، تامین شده است.

    وی در پایان تاکید کرد: کار آوار برداری و بازسازی در مراحل اولیه همواره به کندی پیش می رود، اما به زودی سرعت کار با همکاری  مسوولان و دستگاه ها افزایش می یابد و زلزله زدگان نگرانی نداشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی