مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شهر جدید پردیس:

هنوز یک‌سوم مسکن مهر پردیس تحویل نشده است

عصر ساختمان- مدیرعامل شهر جدید پردیس با تأکید بر اینکه عدم همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان باعث شده تا واگذاری‌ و تحویل در شهر جدید پردیس هنوز به یک‌سوم نرسد، گفت: منتظر تزریق اعتبارات برای سرعت دادن به تحویل واحدهای مسکونی مهر هستیم، بنابراین اگر اعتبارات به موقع تزریق شود ۳۸ هزار مسکن مهری که به مرحله نازک‌کاری رسیده تا پایان سال تحویل می‌شود.

هنوز یک‌سوم مسکن مهر پردیس تحویل نشده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سعید غفوری در مراسم افتتاح 3006 واحد مسکن مهر در فازهای 5، 8 و 11 با اشاره به اینکه باید فقط به تحویل واحدهای مسکونی اکتفا نکنیم و به افتتاح مراکز آموزشی نیز توجه ویژه شود، گفت: متقاضیان مسکن مهر هیچ تقصیری ندارند و کسانی که می‌خواهند ساکن این واحدها شوند، نیازمند تعلیم و آموزش هستند، بنابراین باید مراکز آموزشی نیز در کنار این واحدها احداث شود.

    وی با اشاره به اینکه 18 مدرسه در فازهای آخر افتتاح شده و 25 مدرسه دیگر در حال احداث است، افزود: به‌هرحال بحث آموزش موضوع مهمی است که باید در کنار افتتاح واحدهای مسکن مهر به آن توجه ویژه‌ای شود اما متأسفانه در شهر پردیس مدارس دو شیفته شده‌اند. حال سؤال این است که آیا می‌توان با این وضعیت تعلیم و تعلم صحیح را اجرا کرد؟

    غفوری با تأکید بر اینکه باید مراکز آموزشی و مدرسه‌های احداث‌شده به روش اجتماع‌محور باشند، اضافه کرد: با احداث مدارس اجتماع‌محور، خانواده‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند و تبادل اطلاعات، آموزش و فرهنگ صورت خواهد گرفت.

    مدیرعامل شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد: به‌هرحال کار شتاب‌زده مسکن مهر را آغاز کردیم، اما همین الآن نیز دیر نشده است، پس بیاییم مراکز آموزش اجتماع‌محور را توسعه دهیم و سعی کنیم در کنار کمیت، کیفیت را بالا ببریم.

    وی با اشاره به اینکه 57 هزار و 900 واحد مسکن مهر در شهر پردیس هنوز تکمیل و تحویل نشده است، تصریح کرد: با این آمار مشخص می‌شود که هنوز نتوانسته‌ایم یک‌سوم واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس را تحویل دهیم.

    غفوری تأکید کرد: مردم با این وضعیت به‌وجودآمده می‌توانند از ما ایراد بگیرند، بنابراین درخواست ما این است حال که ما از پیمانکاران درخواست سرعت دادن به ساخت‌وساز را داشته‌ایم، دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز به وظایف خود عمل کرده و ما را یاری کنند.

    مدیرعامل شهر جدید پردیس با تأکید بر اینکه اگرچه بابت اینکه بارها گفته شده هزینه‌های دریافت‌شده در جاهای دیگر مطرح می‌شود و ما را به بازرسی و دیوان محاسبات بردند، گفت: اگر ما را به بازرسی و دیوان محاسبات می‌برند هیچ اشکالی ندارد؛ چراکه دریافت‌های ما در جای دیگر هزینه نمی‌شود.

    وی ادامه داد: از ما مدام سؤال می‌شود که چرا افتتاح‌ مسکن مهر در فاز 8 و 11 صورت می‌گیرد، اما خبری از افتتاح این واحدهای مسکونی در فاز 9 نیست؟ پاسخ ما به این افراد این است که هنوز انشعاب گاز این واحدها وصل نشده است. بنابراین اگر ما این واحدها را تحویل متقاضیان دهیم، هجمه‌ای به‌سوی ما ایجاد خواهد شد که واحدهای بدون انشعاب تحویل داده شده است.

    مدیرعامل شهر جدید پردیس در حال حاضر 38 هزار واحد مسکن مهر در شهر پردیس به مرحله نازک‌کاری رسیده که اگر اعتبارات به‌موقع به ما تزریق شود می‌توانیم هرچه سریع‌تر این واحدها را تحویل دهیم.

    غفوری گفت: ما ابتدا افتتاح می‌کنیم و بعد به متقاضیان تحویل و آنها در این واحدها ساکن می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی