مدیران خودروعصر اعتبار

سرپرست هیأت اقتصادی روسی اعلام کرد

آمادگی روسیه برای صادرات مصالح ساختمانی به ایران

عصر ساختمان- سرپرست هیأت اقتصادی روسی گفت: علاقه‌مند هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بندر نوشهر در زمینه صادرات مصالح ساختمانی از کشور روسیه به ایران همکاری کنیم.

آمادگی روسیه برای صادرات مصالح ساختمانی به ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، هیأت اقتصادی کشور روسیه به منظور بررسی امکانات و زیرساخت‌های موجود در بندر نوشهر با مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران دیدار و گفت‌گو کرد.

    سرپرست هیأت اقتصادی روسی با ابراز خرسندی از وجود زیرساخت‌های موجود در بندر نوشهر، خواستار گسترش همکاری‌ها و انجام مبادلات تجاری بین بندر نوشهر و طرف روسی شد.

    الکسین با تشریح فعالیت‌های هیأت تجاری روسی، گفت: عمده فعالیت ما در زمینه تولید و عرضه مصالح ساختمانی و ساخت سازه‌های چوبی است و علاقه‌مند هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بندر نوشهر در زمینه صادرات مصالح ساختمانی از کشور روسیه به ایران همکاری کنیم.

    محمدتقی انزان‌پور هم در این دیدار با تشریح امکانات و زیرساخت‌های موجود در بندر نوشهر از گسترش همکاری‌های اقتصادی بین دو طرف استقبال کرد.

    مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به سابقه 80 ساله بندر نوشهر در امر تجارت جهانی افزود: آمادگی داریم تسهیلات مورد نیاز طرف روسی را برای انجام مبادلات تجاری و اقتصادی از طریق بندر نوشهر فراهم کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی