مدیران خودروعصر اعتبار

جزئیات افتتاح مسکن مهر در شهرهای جدید

افتتاح ۳۵ هزار واحد

عصر ساختمان:مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به جزئیات افتتاح واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید، اعلام کرد: امسال ۳۵ هزار و ۴۰۲ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید افتتاح می‌‌شود.

جزئیات افتتاح مسکن مهر در شهرهای جدید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از مهر،محسن نریمان، در خصوص جزئیات افتتاح‌های مسکن مهر در دهه فجر امسال، اظهار داشت: امسال 35 هزار و 402 واحد مسکن مهر به ارزش بیش از 18 هزار و 564 میلیارد ریال در شهرهای جدید به افتتاح می رسد.

    وی به ارزش 3 هزار و 149 میلیارد ریالی خدمات زیربنایی و روبنایی در شهرهای جدید اشاره کرد و افزود: در شهر جدید گلبهار تعداد 3 هزار و 57 واحد به ارزش بیش از یکهزار و 528 میلیارد ریال به افتتاح می‌رسد.

    وی با بیان اینکه در شهر جدید هشتگرد هم 4 هزار و 63 واحد به ارزش بیش از 2 هزار و 31 میلیارد ریال افتتاح می‌شود، گفت: همچنین در این شهر جدید یک باب مدرسه و مجتمع تجاری به ارزش 32 میلیارد ریال به افتتاح می‌رسد.

    افتتاح 8072 واحد در شهر جدید پرند

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به افتتاح‌های دهه فجر در شهر جدید پرند، افزود: در این شهر جدید هم 8 هزار و 72 واحد به ارزش 4 هزار و 36 میلیارد ریال بهره برداری می‌شود، همچنین یک مسجد جامع به ارزش 43 میلیارد ریال هم افتتاح می شود.

    نریمان با اعلام ساخت واحدهای مسکن مهر در شهر جدید اندیشه، اظهار داشت: در این شهر جدید برای دهه فجر 2 هزار و 325 واحد به ارزش بیش از یک هزار و 162 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در شهر جدید سهند تعداد 3 هزار و 250 واحد به ارزش یکهزار و 625 میلیارد ریال به متقاضیان تحویل داده می‌شود، گفت: در این شهر جدید، ساخت 3 باب مدرسه 12 کلاسه، مرکز فوریت‌های پزشکی و 4 کیلومتر آماده سازی و آسفالت فاز 4 هم انجام شده است که همزمان افتتاح می‌شود.

    وی به افتتاح های شهر جدید صدرا اشاره کرد و افزود: در این شهر جدید 2 هزار و 756 واحد به ارزش یکهزار و 378 میلیارد ریال به همراه یک باب مدرسه، 2 باب مسجد و کلانتری و مرکز تجاری به ارزش 98 میلیارد ریال افتتاح می شود.

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به افتتاح واحدهای مسکن مهر در فولادشهر، بهارستان و مجلسی اشاره کرد و افزود: در شهرجدید فولاد شهر 3 هزار و 753 واحد به ارزش بیش از یکهزار و 876 میلیارد ریال به همراه دو باب مرکز ورزشی و پایگاه بسیج افتتاح می‌شود.

    نریمان با بیان اینکه در شهر جدید بهارستان 2 هزار و 688 واحد مسکن مهر به ارزش یکهزار و 344 میلیارد ریال بهره برداری می شود، اظهار داشت: در شهر جدید مجلسی هم 351 واحد به ارزش 175 میلیارد و 500 میلیون ریال به افتتاح می‌شود.

    افتتاح 4543 واحد مسکن مهر در پردیس

    معاون وزیر راه و شهرسازی به افتتاح‌های شهر جدید پردیس اشاره کرد و ادامه داد: در این شهر جدید هم 4 هزار و 543 واحد مسکن مهر به ارزش یکهزار و 134 میلیارد و 670 میلیون ریال به افتتاح می‌رسد، همچنین افتتاح مسجد جامع، 2 مسجد محله ای در فاز 11 و 3، 3 باب مسجد فاز 11 و مدرسته فنی و حرفه ای فاز 2 مرکز محله شمال 4 مجتمع تجاری و کلانتری، تونل ارتباطی دسترسی فاز 11 و بزرگراه 1.6 کیلومتری، ایستگاه پمپاژ آب فاز 11 و خط انتقال 4 کیلومتری، مخزن 10 هزار مترمکعبی تامین آب فاز افتتاح و افتتاح خط انتقال برق فاز 11 به طول 7 کیلومتر از دیگر افتتاح‌های شهر جدید پردیس است.

    وی به افتتاح 448 واحد مسکن مهر به ارزش 224 میلیارد ریال در شهر جدید مهاجران اشاره کرد و گفت: در شهر شیرین شهر هم 96 واحد به ارزش 48 میلیارد ریال و در شهر رامین یک باب مدرسه به ارزش 25 میلیارد ریال به افتتاح می‌رسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی