مدیران خودروعصر اعتبار

به منظور پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی بابل صورت گرفت:

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با نماینده مردم بابل در مجلس

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران به همراه معاونین این اداره کل با حسین نیاز آذری نماینده بابل و عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با نماینده مردم بابل در مجلس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه معاونین این اداره کل با حسین نیاز آذری نماینده بابل و عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

    بهادری گفت: در این دیدار طرح‌های عمرانی و اجرایی در حوزه راه و شهرسازی حوزه انتخابیه و بررسی روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا بررسی شد.

    وی ضمن اشاره به تعریض و آسفالت محور بابل به بهنمیر (آغوزبن) یادآور شد: این محور به طول 6 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و چهارصد میلیون ریال در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم که انشااله به‌زودی عملیات اجرایی آن اجرا خواهد شد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین افزود: محور زرگرشهر _ اجاکسر (سپاه دانش) به طول 18 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 8 هزار میلیون ریال در دست اقدام بوده و پل چمازین در محور کمربندی جنوبی و اجرای رمپ ورودی ضلع شمالی، پیمانکار مشغول فعالیت بوده که نیاز به عقب‌نشینی ساکنین منطقه بوده که انشااله با همکاری مسئولین محلی مرتفع و شاهد ادامه فعالیت باشیم.

    حسین نیاز آذری نماینده مردم بابل با اشاره اینکه شهرستان بابل با 1260 کیلومتر راه شهری و روستایی نیازمند توجه بیشتر دولت است، بیان کرد: اصلاح نقاط حادثه‌خیز، ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی، تسریع در تعریض شبکه راه‌های شهرستان، تکمیل کنارگذر جنوبی و ساخت پل‌های ورودی به کنارگذر از جمله مهم‌ترین مطالبات مردم شریف بابل است و با توجه اتمام سال مورد تأکید است.

    دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تذکر اینکه بخش شهرسازی وزارت راه و شهرسازی کمتر مورد توجه قرار گرفته تأکید کرد: مهم‌ترین وجوه زیرساختی هر منطقه به زیرساخت‌های شهری مرتبط است خواستار ساماندهی سکونتگاه‌های غیرمجاز، نظارت دقیق بر ساخت و سازهای شهری و اجرای کامل طرح جامع شهری شد.

    نماینده بابل با اشاره به حادثه‌خیز بودن کشور از همه مردم و بخصوص دستگاه‌های دولتی، شهرداری‌ها و نهادهای تخصصی و صنفی خواست باید در اجرای استانداردهای فنی و مهندسی مصمم باشیم و با همدلی در کاهش خسارت‌های احتمالی مشارکت داشته باشیم.

    رئیس مجمع نمایندگان مازندران در پایان تصریح کرد: باید با فرهنگ‌سازی، آموزش، اجرای دقیق قانون و ارتقای کیفت مصالح به سمت استانداردسازی حرکت کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی