مدیران خودروعصر اعتبار

تاکید بر خلاقیت و جذابیت در طرح های توسعه ای دریاچه خلیج فارس

عصر ساختمان- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خواستار توجه به ۲ عنصر خلاقیت و جذابیت در طرح های مربوط به فازهای توسعه ای دریاچه شهدای خلیج فارس شد.

تاکید بر خلاقیت و جذابیت در طرح های توسعه ای دریاچه خلیج فارس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، پیروز حناچی که در حاشیه بازدید میدانی از تصفیه خانه، محوطه پیرامونی و ابنیه تاج سد دریاچه شهدای خلیج فارس سخن می گفت، با اشاره به مطالعات انجام شده در زمینه افزایش پویایی جزایر و احداث یک پل دسترسی در جنوب پهنه ساحلی دریاچه، از ضرورت اعمال 2 عنصر خلاقیت و جذابیت به عنوان اجزای جدایی ناپذیر طرح های آتی در این پهنه نام برد و یادآور شد هر یک از طرح های تکمیلی در این پروژه، باید به خودی خود مولد جذابیت های گردشگری شهری بوده و یک مقصد جدید به مجموعه مقاصد گردشگری منطقه بیفزاید. ضمن اینکه در این طرح ها باید مساله پایداری محیطی به معنای کمترین عارضه در طبیعت و بیشترین بهره وری محیطی حتما مد نظر قرار گیرد.

    در این بازدید میدانی که مهندس علی اعطا عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نیز حضور داشت، گزارشی از نیازهای دریاچه شهدای خلیج فارس ارائه و پیرامون موارد مهمی از قبیل مشکلات مربوط به تامین آب دریاچه، بودجه لازم جهت ادامه فعالیت تصفیه خانه، مدیریت بهره برداری فنی دریاچه، نحوه جذب سرمایه گذار برای ایجاد کاربری های جدید در جزایر سه گانه، پایش آبزیان به همراه پایش فیزیکی و شیمیایی آب و همچنین مسائل مربوط به نگهداری و بهره برداری از دریاچه شهدای خلیج فارس بحث و تبادل نظر شد.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه به تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری سرکشی کرد تا از نزدیک در جریان اجرای آخرین مراحل عملیات عمرانی شامل اجرای روکش آسفالت، خط کشی مسیر و نصب علائم ترافیکی در این پروژه که در آستانه بهره برداری است، قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی