مدیران خودروعصر اعتبار

شکایت متقاضیان مسکن مهر به دیوان عدالت اداری

عصر ساختمان:جمعی از متقاضیان مسکن مهر پردیس با حضور در دیوان عدالت اداری از وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران مادر تخصصی شهرهای جدید و شرکت عمران شهر جدید پردیس شکایت کردند.

شکایت متقاضیان مسکن مهر به دیوان عدالت اداری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پردیس خبر، چندی پیش نمایندگان متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس پیرو طرح موضوع تامین هزینه تاسیسات زیربنایی و رو بنایی شهری از محل آورده متقاضیان مسکن مهر با انتشار اطلاعیه ای خواستار شکایت دسته جمعی متقاضیان به دیوان عدالت اداری شدند.

    در این اطلاعیه که مقرر شده بود روز گذشته کلیه متقاضیان جهت امضای شکوائیه در دیوان عدالت اداری حاضر شوند تاکید شده بود که هیچگونه تجمع اعتراضی در این روز برگزار نشده و صرفاً پس از امضا و تقدیم شکواییه متقاضیان محل را ترک خواهند کرد.

    پیرو این اطلاعیه روز گذشته تعداد کثیری از متقاضیان جهت امضا و تقدیم شکواییه در دیوان عدالت اداری حاضر شده و نسبت به انجام این مهم اقدام کردند.

    در این اطلاعیه آمده بود:

    بسمه تعالی

    اطلاعیه

    بمنظور تنظیم شکواییه و درخواست ابطال مصوبه غیرقانونی وزارت مسکن و شهر سازی (شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید) پیرامون تامین هزینه تاسیسات زیربنایی و رو بنایی شهری از محل آورده متقاضیان مسکن مهر بدینوسیله از کلیه متقاضیان مسکن مهر تقاضا میگردد با به همراه داشتن اصل وفتوکپی شناسنامه و کارت ملی و مبلغ ده هزار تومان (ابطال تمبر) راس ساعت 8 تا 11 صبح روز شنبه مورخ 1394/11/17 جهت امضاء شکواییه به دیوان عدالت اداری واقع در تهران- ضلع جنوبی پارک شهر خیابان بهشت جنب شهرداری تهران حضور بهمرسانند شایان ذکراست متن شکواییه توسط یکی از وکلاء پایه یک دادگستری تنظیم شده که درمحل تقدیم مراجعین خواهد شد همچنین بموجب تبصره 2 ماده 20 تشکیلات دیوان عدالت اداری چون شکایت برای ابطال مصوبه دولتی است نیاز به ارائه قرارداد و اسناد خاصی نیست.

    تاکید میگردد هیچگونه تجمع اعتراضی نخواهیم داشت و صرفا"پس از تقدیم شکواییه خود محل راترک خواهیم کردلذا بایدمراقب شیطنت افراد فرصت طلب باشیم که از حضور ما سوء استفاده نکنند.

    گفتنی است پیش از این مواردی که حکایت از محاسبه متراژ واحد ها بالاتر از میزان موجود در قرار دادهای مسکن مهر مطرح شده بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو