مدیران خودروعصر اعتبار

رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران اعلام کرد :

توجه به توزیع عادلانه منابع در بودجه سال آینده شهر تهران

عصر ساختمان- رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران گفت: مساله عدالت در توزیع منابع و بودجه به عنوان یک مطالبه شهروندان در بودجه سال ۹۷ مورد توجه قرار گرفته است .

توجه به توزیع عادلانه منابع در بودجه سال آینده شهر تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر؛ مجید فراهانی  در خصوص جزییات بازدید از منطقه 4 گفت:روز گذشته دیداری با شورایاران وسیع ترین و پرجمعیت ترین منطقه شهر تهران که از برخی مراکز استانهای کشور جمعیت و وسعت بیشتری دارد داشتم، در منطقه چهار تهران که از نگاه من "سرزمین فرصت ها"ست، با مشکلات و نارسائی ها و حرف های حقی مواجه شدم که در یک چیز خلاصه می شد"بی عدالتی" در دسترسی به زیرساخت های شهری و بهره گیری از منابع و بودجه شهرداری.

    او در ادامه گفت:این سخن شورایاران واقعیت انکار ناپذیری بود که پیش از این هم در بازدید های منطقه ای که داشتم و بررسی اطلاعات بودجه و اعتبارات مناطق مختلف تهران به عنوان یک "مساله" با آن مواجه شده و به دنبال راه حل با پاسخ ها و الگوهای مختلفی مواجه شده بودم.

    فراهانی افزود:مساله عدالت در توزیع منابع و بودجه به عنوان یک مطالبه شهروندان   تهرانی پس از بحث و بررسی در جلسات مختلف کمیته بودجه و نظارت منجر به پیش بینی این مهم به عنوان یک الزام اجرایی در سیاست ها و الزامات تدوین بودجه سال 1397 شهرداری تهران شد، که با تایید کمیسیون برنامه و بودجه و رای قاطع اعضاء محترم شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

    او ادامه داد:بر همین اساس شهرداری تهران مکلف است به منظور توجه به عدالت و توازن در شهر از طریق کاهش فاصله بین مناطق مختلف شهری در دسترسی و توزیع امکانات و توسعه مناطق کم تر برخوردار بودجه مناطق را با درنظر گرفتن ملاک هایی چون انباشت فعلی سرمایه های فیزیکی، طبیعی و جمعیت تهیه و به شورا ارائه کند.

    او در پایان گفت:امید وارم این قدم در مسیر فراهم ساختن عدالت در دسترسی به زیرساخت ها و منابع عمومی شهر بتواند بخشی از مشکلات ناشی از عدم توجه به مناطق جنوبی و شرقی تهران را که از نابرابری های محلی، منطقه ای و شهری رنج می برند را برطرف کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار