مدیران خودروعصر اعتبار

هشت هزار واحد مسکن مهر پرند معطل نصب انشعابات

عصر ساختمان- حدود هشت هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پرند آماده شده اما محوطه سازی آنها معطل نصب انشعابات آب، برق و گاز است.

هشت هزار واحد مسکن مهر پرند معطل نصب انشعابات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، مساله عقب ماندن نصب انشعابات مسکن مهر به معضل اصلی این روزهای شهرهای پرند، پردیس و هشتگرد تبدیل شده است. هم‌اکنون در شهر پرند برخی پروژه‌های هسا، کوزو و کیسون از نظر ابنیه آماده است اما با مشکلاتی در نصب انشعابات مواجه هستند.

    عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند با اعلام این‌که هشت هزار واحد مسکن مهر پرند در انتظار نصب انشعابات هستند گفت: تکمیل مسکن مهر در شهر پرند به همکاری دستگاه های خدمات رسان نیاز دارد. هم اکنون در پروژه های هسا، کوزو 6 و کیسون و برخی دیگر از پروژه ها با مشکلاتی در نصب انشعابات مواجه هستیم که با پیگیری های متعدد شرکت عمران و برگزاری جلسات هفتگی نسبت به رفع آن اقدام کرده ایم.

    سید مهدی اسماعیل نسب افزود: پس از بازدید مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از پرند، پیمانکار این شرکت انتخاب و  کار خود را آغاز کره است.

    اسماعیل نسب تاکید کرد: این جلسات هر هفته با حضور نمایندگان محترم استاندار و فرماندار رباط کریم و همچنین مدیران دستگاه های خدمات رسان تا دست یافتن به راهکارهای عملیاتی در سایر پروژه ها و  نصب تمامی انشعابات مسکن مهر ادامه خواهد یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی