مدیران خودروعصر اعتبار

آپارتمان نوساز بخریم یا چند سال ساخت؟

عصر ساختمان:در شرایطی که نرخ آپارتمانهای نوساز در شهر تهران با افزایش قیمت مواجه شده است، برخی از متقاضیان مسکن به خرید آپارتمان های چند سال ساخت روی آورده اند تا قدرت خرید خود را افزایش دهند.

آپارتمان نوساز بخریم یا چند سال ساخت؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از دانا، آپارتمان‌های چند سال ساخت به دلیل قیمت ارزان تری که دارند، نیاز بخش زیادی از متقاضیان بازار مسکن که تمایل به خرید آپارتمان های بزرگتر با قیمت کمتر دارند را تامین می کنند.
    در حال حاضر بازار خرید آپارتمان های چند سال ساخت، رونق بیشتری پیدا کرده است  و متقاضی بیشتری برای آنها وجود دارد. ضمن آنکه عمر چند ساله آنها موجب می شود که نیاز به بازسازی دوباره داشته باشند که همین موضوع هم قیمت آنها را کاهش می دهد بنابراین بخشی از خریداران که متراژ بالا برای آنها اهمیت بیشتری دارد اقدام به خرید این آپارتمان ها می کنند.
    از نگاه دیگر نیز آپارتمان های بزرگترهم به دلیل قیمت بیشتر، متقاضی کمتری دارند اما برخی از خریداران برای اینکه قیمت ارزان تری را بپردازند به سراغ خانه های چندسال ساخت می روند.
    به گزارش خبرنگار "ایران فایل" قوی ترین موتور جستجوی املاک و مستغلات؛ شواهد در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان می‌دهد که فقط فروشنده‌های واقعی این روزها یک کلام نشده‌اند، بلکه سازنده‌ها هم بر قیمت‌های پیشنهادی فروش خود افزوده‌اند. با این حساب بنگاهداران املاک این روزها خرید کردن از فروشنده‌های آپارتمان‌های غیرنوساز چند سال ساخت را نسبت به خرید کردن از سازنده‌ها ارزنده‌تر عنوان می‌کنند.
    نکته: جداول زیردر قالب دو محتوای آپارتمانهای نوساز و چند سال ساخت است.

     

     


     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی