مدیران خودروعصر اعتبار

در حاشیه اجلاس مجمع آیمو صورت گرفت؛

جزئیات دیدار مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با وزرای حمل و نقل و امور زیربنایی کشورهای سوئد و ترکیه

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و معاون دریایی سازمان در حاشیه اجلاس مجمع آیمو با وزرای حمل و نقل و امور زیربنایی کشورهای سوئد و ترکیه دیدار و گفتگو کردند.

جزئیات دیدار مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با وزرای حمل و نقل و امور زیربنایی کشورهای سوئد و ترکیه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، مهندس راستاد معاون وزیر راه و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین، حق شناس معاون دریایی سازمان در حاشیه اجلاس مجمع آیمو بنا به درخواست کشور سوید با وزیر حمل و نقل و امور زیر بنایی این کشور،آقای Tomas Eneroth ملاقات کرد.

    در این ملاقات وزیر سویدی به اهمیت و نقش دانشگاه جهانی دریانوردی مالمو ( WMU) اشاره نمود و اینکه سوید یکی ازتامین کنندگان مالی عمده و بزرگ به دانشگاه مالمو ،بعنوان کشور میزبان این دانشگاه میباشد و از این بابت همیشه به خود می بالد.

    مهندس راستاد همچنین اعلام کرد: ج.ا.ایران تا کنون بیش از 85 دانشجو به دانشگاه جهانی دریانوردی اعزام نموده و یکی از 10 کشور اول در اعزام دانشجو بوده است و اخیرا نیز دانشگاه مالمو با یکی از دانشگاههای ایران تفاهم نامه آموزشی منعقد نموده است .همکاریهای دو کشور در زمینه های آموزشی و نیزحمایت متقابل از یکدیگر در مجامع بین المللی از جمله شورای آیمو از دیگر محورهای این دیدار بود

    مهندس محمد راستاد همچنین دیداری با وزیر حمل و نقل امور دریایی و ارتباطات ترکیه آقای سوآت هایری آکا و هیات همراه درمقر آیمو داشت.

    در این دیدار بروز رسانی تفاهم نامه صدور اسناد شناسایی دریانوردان مطابق با اصلاحات 2010 مانیل به کنوانسیون STCW  و نیز همکاریهای دوجانبه در زمینه های دریایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

    در این دیدار، حق‌شناس معاون دریایی سازمان، مهندس کیان ارثی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش علی اکبر مرزبان مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی و  ماندانا منصوریان نماینده سازمان بنادر و دریانوردی نزد آیمو نیز حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار