مدیران خودروعصر اعتبار

جهانگیری در جمع مردم ازگله تاکید کرد:

تلاش خواهیم کرد وضعیت زندگی مردم بهتر از وضعیت قبل از وقوع زلزله شود

عصر ساختمان- معاون اول رییس جمهور در جمع مردم زلزله زده شهر ازگله خطاب به آنان گفت: دولت تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا آثار زلزله را از زندگی مردم برطرف کرده و مشکلات آنان را کاهش دهد و در این مسیر تا آخرین لحظه در کنار شما خواهیم بود.

تلاش خواهیم کرد وضعیت زندگی مردم بهتر از وضعیت قبل از وقوع زلزله شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری در جریان سفر به استان کرمانشاه، با حضور در شهر ازگله از توابع شهرستان ثلاث باباجانی در میان مردم این شهر حضور یافت و ضمن بازدید از برخی خانه های تخریب شده و چادرهای اسکان موقت مردم، پای درد و دل آنان نشست و با مردم این منطقه به گفت و گو پرداخت.

    جهانگیری ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده که عزیزان خود را در زلزله از دست داده اند، تصریح کرد: امروز با حضور تعداد زیادی از اعضای دولت به این سفر آمده ام تا از روند کارها مطلع شده و در جریان مسائل قرار گیریم.

    وی افزود: همه مردم ایران خود را با مردم استان کرمانشاه همدرد می دانند و پس از حضور مقام معظم رهبری و رییس جمهور در مناطق زلزله زده، دستورات لازم صادر شد تا آثار زلزله از زندگی مردم برطرف شود.

    جهانگیری افزود: ما مسئولیت یافته ایم که خدمتگزار مردم باشیم و در سختی ها و مشکلات بیش از گذشته در کنار شما خواهیم بود تا مسائل و مشکلات را ساماندهی کنیم.

    وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای احداث کانکس و چادرهای اسکان موقت که هم اکنون در دستور کار قرار دارد، گفت: ما در تلاش هستیم تا سرپناهی مطمئن برای مردم فراهم کنیم و قراردادهایی با دستگاه های مرتبط منعقد شده و کارها با سرعت در دست انجام است.

    جهانگیری همچنین با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای اعطای وام قرض الحسنه به مردم آسیب دیده در زلزله، خاطر نشان کرد: این تسهیلات بصورت قرض الحسنه و بدون سود است و دوره بازپرداخت آن بسیار طولانی است به گونه ای که هیچگونه فشاری بر مردم وارد نشود.

    معاون اول رییس جمهور ادامه داد: بصورت جدی در تلاش هستیم تا امور زندگی مردم را به وضعیت پیش از زلزله بازگردانیم و کشاورزی، تولید، صنعت و دامداری مردم که در جریان زلزله دچار مشکل شده، دوباره احیا شود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند تلاش خواهیم کرد که وضعیت زندگی مردم به وضعیت بهتر از قبل از وقوع زلزله تبدیل شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو