مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار کرمانشاه در جلسه ای با گری لوئیس؛

اختصاص هزار میلیارد تومان تسهیلات به زلزله زدگان کرمانشاه

عصر ساختمان- استاندار کرمانشاه: دولت تاکنون مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان در قالب کمک‌های بلاعوض و تسهیلات بازسازی برای زلزله زدگان درنظر گرفته است.

اختصاص هزار میلیارد تومان تسهیلات به زلزله زدگان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، استاندار کرمانشاه در  جلسه ای با گری لوئیس هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران گفت: در این زلزله در بحث امداد و نجات عملکرد بی‌سابقه‌ای داشتیم و در کمتر از 20 ساعت حدود 7 هزار مجروح و مصدوم را منتقل کردیم.
    بازوند به بازدید همه مسئولان کشوری از این مناطق اشاره داشت و تصریح کرد: حضور مقام معظم رهبری نقطه عطفی در امدادرسانی و خدمت رسانی به حادثه دیدگان بود.
     
    وی افزود: بازدید مسوولان عالی رتبه نظام از مناطق زلزله زده ، روحیه مضاعفی به زلزله زدگان داد و موجب دلگرمی آنان و تسریع در خدمت رسانی هم شد.
    وی با اشاره به کمک های شبانه روزی ارتش و سپاه به زلزله زدگان افزود: این زلزله به خوبی وفاق ملی را در کشور ما نشان داد ، این مردم سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند.
    استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره‌ به ارسال کمک‌های مردمی افزود: برخی می‌گویند وسعت و دامنه کمک‌ها و حمایت‌های مردمی فراتر از حد تصور بود، اما من معتقدم اگر کسی شناخت درستی از ملت ایران داشته باشد، می‌داند که حمایت مردمی حتی در این سطح قابل پیش بینی بود.
    بازوند همچنین به سایر خدمات در دست انجام در مناطق زلزله زده نیز اشاره‌ای کرد و تصریح کرد: مجموعه خیرین مدرسه ساز، اتاق بازرگانی و بانک‌های خصوصی قول داده اند که مدارس لازم را در مناطق زلزله زده بسازند.
    بازوند همچنین از مستند سازی زلزله کرمانشاه خبرداد و گفت:: بیش از 20 مهندس و متخصص در قالب یک گروه مشغول رصد و مستندسازی زلزله اخیر هستند تا از تجارب آن در سطح ملی برای مدیریت بحران‌های مشابه در آینده استفاده شود.
    بازوند خطاب به گری لوئیس تاکید کرد : سازمان ملل اگر تمایل و اشتیاقی به کمک به زلزله زدگان دارد، باید از طریق هلال احمر اقدام کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو