مدیران خودروعصر اعتبار

بازار آپارتمان‌های نوساز پایتخت

عصر ساختمان- متولیان و کارشناسان بازار مسکن معتقدند یکی از شروط مهم برای ورود دوباره بازار مسکن به دوره رونق، مصرفی ماندن این بخش است. به تعبیر دیگر برخلاف دوره‌های گذشته که ورود بازار مسکن به فاز رونق با افزایش حجم فعالیت‌های سوداگرانه همراه بوده باید در این دوره از طریق ایجاد یک رونق تدریجی و آرام، فضا برای فعالیت سفته بازان ایجاد نشود.

بازار آپارتمان‌های نوساز پایتخت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از دنیای اقتصاد، این در حالی است که بررسی ‌های میدانی از فایل آپارتمان‌های نوساز بازار مسکن پایتخت نشان می‌ دهد هم اکنون تعدادی از فروشندگان و مالکان املاک مسکونی نوساز با انگیزه کسب سود حداکثری، قیمت پیشنهادی ملک خود را بسیار متفاوت از قیمت میانگین منطقه اعلام می‌کنند. به‌عنوان مثال مالک یک آپارتمان نوساز در منطقه وحیدیه ملک 76 متری خود را مترمربعی 3میلیون و 800 هزار تومان قیمت‌گذاری کرده است، این در حالی است که محدوده قیمتی موردقبول برای آپارتمان‌های نوساز این منطقه تا مترمربعی 3 میلیون و 200هزار تومان است. همین‌طور در محدوده پاسداران آپارتمان نوساز با زیربنای 59 متر، معادل 11 میلیون تومان در هر مترمربع قیمت‌گذاری شده است. اما به گفته مشاوران املاک این منطقه این قیمت پیشنهادی بالا بوده و در این منطقه قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های مشابه حدود 9 میلیون و 100 هزار تومان است.

    با نگاهی به وضعیت قیمت‌های پیشنهادی آپارتمان‌های نوساز در برخی مناطق پایتخت، کارشناسان پیشنهاد می‌کنند متقاضیان خرید با اطلاع کامل از محدوده قیمتی مورد قبول در هر منطقه، برای خرید اقدام کنند. در جدول نبض بازار امروز قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های نوساز ارائه شده که بخش زیادی از آنها بالاتر از قیمت میانگین منطقه هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی