مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

وزارت راه مجموعه مسکن مهر را بازبینی و مقاوم‌سازی کند

عصر ساختمان- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از وزارت راه و شهرسازی خواست نسبت به بازبینی مجموعه‌های مسکن مهر و در صورت نیاز مقاوم‌سازی آنها اقدام کند.

وزارت راه مجموعه مسکن مهر را بازبینی و مقاوم‌سازی کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، مهرداد لاهوتی اظهار داشت: آنچه در کرمانشاه اتفاق افتاده به ویژه در مورد مجموعه‌های مسکن مهر قابل بررسی است، البته لزوما نمی‌توان این موضوع را به همه مجموعه‌های مسکن مهر در سراسر کشور تسری داد، اما این اتفاق یک هشدار بود و ما باید ببینیم ناظر این پروژه در کرمانشاه چه کسی بوده، آیا سازمان نظام مهندسی، شهرداری و سازمان راه در این باره مسوولیت داشته و بعد با متخلف برخورد کنیم.

    وی افزود: ما منتظر گزارش کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هستیم تا پس از جمع بندی آن را به قوه قضاییه ارجاع دهیم.

    این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در پایتخت هم گسل‌های خطرناکی وجود دارد و ما در پردیس و پرند ساختمان‌های زیادی به عنوان مسکن مهر ساخته‌ایم که اگر ایرادی در مورد آنها وجود دارد نسبت به مقاوم‌سازی آنها اقدام کنیم تا شاهد حادثه دیگری نباشیم.

    لاهوتی با تاکید بر ضرورت برخورد با متخلفان در خصوص غیرایمن بودن مجموعه‌های مسکن مهر در کرمانشاه، تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی باید همه مجموعه‌های مسکن مهر را بازبینی کند و در صورت نیاز نسبت به مقاوم سازی آنها اقدام کنند.

    وی در پایان تصریح کرد: وقتی ما ساختمان‌های ارزان قیمت در اختیار مردم قرار می‌دهیم طبیعتا مردم انتظار این را ندارند که مثلا شیرآلات یا برخی دیگر از وسائل استفاده شده در آن مثل کابینت درجه یک باشد، اما در مورد مقاومت ساختمان نمی‌توان بی‌توجهی نشان داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی