مدیران خودروعصر اعتبار

پوشش‌های بیمه زلزله و آتش سوزی منازل مسکونی

عصر ساختمان- بیمه آتش سوزی منازل مسکونی علاوه بر پوشش ساختمان، تاسیسات و اثاث منزل، خطرات آتش سوزی، انفجار، صاعقه به عنوان خطرات اصلی و طوفان، سیل، زلزله و آتشفشان، ترکیدگی لوله آب، ضایعات ناشی از آب باران و ذوب برف، خطر سقوط هواپیما، بالگرد و حتی سرقت لوازم منزل را تحت پوشش قرار می دهد.

پوشش‌های بیمه زلزله و آتش سوزی منازل مسکونی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از بانک وبیمه, به طور معمول شرکت های بیمه به دو روش انفرادی و گروهی نسبت به فروش بیمه نامه های آتش سوزی برای واحدهای مسکونی اقدام می کنند که بیمه نامه های گروهی برای مجتمع های آپارتمانی با بیش از 15 واحد صادر می شود.

    مهم‌ترین هدف از صدور بیمه آتش سوزی، تأمین خسارت و جبران زیان‌های مالی و مادی است که بر اثر وقوع خطر آتش سوزی به اموال و دارائی‌های منقول و یا غیرمنقول بیمه گزار اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی وارد می‌شود. بنابراین در بیمه آتش سوزی خسارت‌های مالی مورد تأمین قرار می‌گیرند نه خسارت‌های جانی و بدنی. لذا، درصورتیکه صدمه‌ای به افراد برسد، معمولاً این بیمه آن را پوشش نمی‌دهد.

    از جمله پوشش های اضافی که می توان برای این بیمه از آن استفاده کرد، شرایط مسئولیت مالی برابر همسایگان در زمان بروز حادثه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی