مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان کشور:

قانون مالیات قفلی بر درهای انبوه‌سازان مسکن

رکود در بخش مسکن پابرجاست

عصر ساختمان:رئیس انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان کشور با اشاره به رکود بخش مسکن و ساختمان و تاثیر قانون اصلاحی مالیات‌های مستقیم گفت: هیچ‌گونه تسهیلاتی به متقاضیان ساخت و ساز مسکن ارائه نمی‌شود.

قانون مالیات قفلی بر درهای انبوه‌سازان مسکن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از فارس، جمشید برزگر امروز در تبریز بر ضرورت تسریع در زمینه احیای بافت حاشیه‌ای و فرسوده‌ تبریز تاکید کرد.

    رئیس انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان کشور با اشاره به رکود بخش مسکن و ساختمان و تاثیر قانون اصلاحی مالیات‌های مستقیم بر این بخش گفت: در این زمینه نیازمند توجه جدی بوده و پیشنهادهایی نیز در این زمینه به شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در آذربایجان‌شرقی ارائه شده است.

    وی افزود: از چند سال قبل اقدامات اولیه‌ای در زمینه بازسازی بافت حاشیه‌ای و فرسوده‌ای در شهر تبریز آغاز شده که در این میان با چهار ارگان تفاهم‌نامه‌هایی امضا شده که تنها شهرداری تبریز در این زمینه همکاری موثر داشته است.

    رئیس انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان کشور و آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: پروژه‌های بازسازی و بهسازی بافت حاشیه تبریز توسط پیمانکاران مختلف اجرا می‌شود و  انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان آذربایجان‌شرقی ورود مستقیم ندارد و امور هماهنگی را انجام می‌دهد.

    برزگر گفت: بیش از 800 واحد مسکونی در بافت حاشیه‌ای تبریز در حال بازسازی و بهسازی است که این واحدها در دو قالب تغییر مکان و بازسازی در همان محل صورت می‌گیرد.

    وی یادآور شد: حدود 200 واحد مسکونی در حاشیه تبریز در محل‌هایی ساخته شده که امکان بازسازی و بهسازی آن وجود ندارد و حتما باید این خانه‌ها منتقل شوند چرا که در نقاطی شیب‌دار و دامنه کوه ساخته شده و باید به فضای سبز تبدیل شوند و در عوض در محل دیگری خانه به این افراد تحویل شود.

    برزگر گفت: حدود 600 واحد مسکونی نیز در همان محل حاشیه تبریز بازسازی و بهسازی می‌شوند.

    رئیس انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان کشور و آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: برای بازسازی بافت فرسوده و حاشیه‌ای تبریز آماده همکاری همه جانبه هستیم تا معضل بافت فرسوده و حاشیه‌ای تبریز حل شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار