مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت عمران پرند:

روش جدید واگذاری واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر اعلام شد

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران پرند روش جدید واگذاری واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر این شهر را تشریح کرد.

روش جدید واگذاری واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر اعلام شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم, علی‌اکبر طاهری اظهار کرد:  حدود 7000 مسکن مهر بدون متقاضی در شهر پرند داریم که پیشرفت‌های فیزیکی متخلفی دارند.

    وی با بیان این‌که شرایط 4 گانه برای این واحدها برداشته شده و کسانیکه متقاضی هستند می‌توانند به طور مستقیم برای ثبت‌نام به شرکت عمران پرند مراجعه کنند، تصریح کرد: برخی پروژه‌ها پیشرفت کم و برخی زیادی دارند، در مجموع متناسب با پولی که متقاضی برای این واحدها می‌آورد، مراحل ثبت‌نام انجام و قرارداد در اختیار آنها قرار می گیرد.

    وی با اعلام این‌که بین 6500 تا 6700 واحد مسکن مهر پرند فاقد متقاضی است، افزود: هر کسی که دوست دارد می‌تواند در مسکن مهر پرند صاحبخانه شود.

    مدیرعامل شرکت عمران پرند چندی پیش از تکمیل و اتمام مشروط پروژه‌های مسکن مهر "هسا"ی این شهر خبر داده و به تسنیم گفته بود: کار ساخت و ساز واحدهای مسکن مهر هسای یک، 3 و 4 حدود 20 روز پیش مجددا شروع و حدود 7 میلیارد تومان از محل تسهیلات به این پروژه پرداخت کرده‌ایم.

    طاهری ادامه داد:‌ در هسای دو که مجری آن اساس گستر شرق بود قرارگاه خاتم‌الاوصیا پروژه را اقاله کرده که امروز یا فردا پول به حساب این شرکت واریز می‌شود.

    وی با اشاره به این‌که این شرکت حدود یک هفته پیش کارگاه خود را فعال کرده‌اند، تصریح کرد:‌ حدود 2013 واحد به شرکت مذکور اقاله شده است.

    مدیرعامل شرکت عمران پرند بزرگ‌ترین مشکل پروژه‌های مسکن مهر این شهر و به خصوص پروژه‌های هسا را خدمات زیربنایی عنوان کرد و گفت: اگر دستگاه‌های خدمات‌رسان به تعهدات خود عمل کنند، واحدهای مسکن مهر هسا را چهار ماهه تکمیل و به اتمام می‌رسانیم.

    طاهری یادآور شد:‌شبکه‌های اصلی مانند ترانس‌های برق جزو تعهدات دولت است،‌ دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌گویند انشعابات را وصل می‌کنیم اما مسئله مهم این است که شبکه اصلی و ترانس‌های سه فاز باید به پروژه‌ها متصل شود تا بتوانیم پروژه‌های مسکن مهر را تمام کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی