مدیران خودروعصر اعتبار

در پی دستور وزیر اقتصاد صورت گرفت

پرداخت یک میلیارد تومان خسارت به زلزله زدگان سر پل ذهاب

عصر ساختمان- یک میلیارد تومان خسارت به زلزله زدگان سر پل ذهاب از سوی بیمه ایران پرداخت شد.

پرداخت یک میلیارد تومان خسارت به زلزله زدگان سر پل ذهاب
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی(شادا)، بیمه ایران در نخستین روز ارزیابی و پرداخت خسارت واحدهای تحت پوشش بیمه، با هشت اکیپ 3 نفره در شهر سرپل ذهاب 75 پرونده را رسیدگی و حدود یک میلیارد تومان خسارت در وجه بیمه گذاران پرداخت کرد.

    در پی این اقدام،  معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد که به عنوان نماینده ویژه وزیر اقتصاد از صبح دیروز در مناطق زلزله زده حضور یافته است، از بیمه ایران بابت پرداخت سریع خسارت به زیاندیدگان زلزله غرب کشور قدردانی کرد.

    این گزارش حاکی است، مهدی قدمی معاون وزیر اقتصاد در بازدید از مناطق زلزله زده غرب کشور ضمن حضور در محل پرداخت خسارت سیار بیمه_ایران، از مدیر عامل بیمه ایران بابت خدمات رسانی سریع و به موقع و پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان دارندگان بیمه نامه زلزله تشکر کرد.

    گفتنی است، هیات نمایندگان اعزامی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست قدمی، معاون توسعه مدیریت وزارت متبوع و با همراهی پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به نمایندگی از صنعت بیمه، از نحوه ارائه خدمات بیمه‌ای به زلزله زدگان بازدید کردند.

    این گزارش همچنین حاکی است، پورکیانی مدیرعامل بیمه ایران به نمایندگی از صنعت بیمه در مناطق زلزله زده در معیت هیئت عالی رتبه وزارت اقتصاد، در جلسه ویژه ای به منظور انجام هماهنگی های بیشتر به منظور رسیدگی هر چه سریع تر به خسارت دیدگان زلزله شرکت کرد.

    بنا بر این گزارش، مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی و مدیرکل کرمانشاه بیمه ایران و تیم ارزیابی و پرداخت خسارات از ابتدای صبح امروز در شهرستان سرپل ذهاب و صدور و تحویل چک خسارت به بیمه گذاران دارای پوشش، حضور یافته اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی