مدیران خودروعصر اعتبار

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور:

پیمانکاران بیمارستان و مسکن‌مهر سرپل ذهاب باید پاسخگو باشند

عصر ساختمان- معاون حقوق عامه دادستان کل کشور با اشاره به تخریب ساختمان بیمارستان و مسکن مهر سرپل ذهاب گفت که پیمانکاران این پروژه‌ها باید پاسخگو باشند و دستگاه قضا در پیگیری این مسئله جدی است.

پیمانکاران بیمارستان و مسکن‌مهر سرپل ذهاب باید پاسخگو باشند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محمد جواد حشمتی در پاسخ به این سئوال که با توجه به تخریب ساختمان دادگستری، بیمارستان و مسکن مهر شهرستان سرپل ذهاب در زمین‌لرزه اخیر کرمانشاه، دستگاه قضا در راستای پیگیری حقوق عامه، پیمانکاران این پروژه‌ها را تعقیب می‌کند یا خیر اظهار کرد: یکی از موضوعات جدی همین مسئله است و قطعاً پیمانکاران این پروژه‌ها باید پاسخگو باشند.

    این مقام مسئول در دادستانی کل کشور تاکید کرد که دستگاه‌ قضا در راستای حقوق عامه، در پیگیری این موضوع جدی است و مقامات قضایی استان نیز اقداماتی را انجام داده‌اند.

    حشمتی در پاسخ به این سئوال که آیا به دادستان‌های مناطق زلزله‌زده برای پیگیری حقوق زلزله‌زدگان، دستوراتی داده شده است یا خیر گفت: قبل از اینکه از سوی ما دستوری داده شود، دادستان کل کشور به صورت تلفنی راهنمایی‌های لازم را به دادستان‌های این مناطق ارائه کرد و رییس قوه‌قضاییه هم، نمایندگان خود را برای نظارت بر نحوه خدمت‌رسانی و سایر موارد به منطقه اعزام کرده است.

    معاون حقوق عامه دادستان کل کشور با بیان اینکه از سوی مقامات قضایی استان کرمانشاه نیز پیگیری‌های خوبی برای نظارت بر روند خدمت رسانی به زلزله‌زدگان وجود دارد افزود: تخریب‌ها و خسارت‌های وارده در مواقع بروز زمین‌لرزه یا حوادث طبیعی دیگر، حقوق عامه محسوب می‌شود.

    این مقام مسئول در دادستانی کل کشور تصریح کرد که ما وظیفه داریم اگر خسارت ناروایی به مردم وارده شده، خیلی جدی پیگیری کنیم.

     یکشنبه شب 21 آبان ماه جاری، زمین‌لرزه‌ای به قدرت 7.3 ریشتر استان کرمانشاه را لرزاند که تا کنون افزون بر 430 نفر بر اثر این حادثه جان خود را از دست دادند، بیش از هفت هزار نفر مجروح و مصدوم شدند و هزاران واحد مسکونی نیز تخریب شده است.

    امدادرسانی و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، تغذیه و اسکان به زلزله‌زدگان ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار