مدیران خودروعصر اعتبار

بنیاد مسکن اعلام کرد؛

مسکن مهر سرپل ذهاب را وزارت راه ساخت نه بنیادمسکن

عصر ساختمان- مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن با بیان اینکه این نهاد متولی مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر نیست، گفت: واحدهای مسکن مهر در مناطق زلزله زده با کمتر از ۲۵ هزارنفر جمعیت، خسارتی نداشت.

مسکن مهر سرپل ذهاب را وزارت راه ساخت نه بنیادمسکن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر،  امید محمدی درباره خسارت مسکن مهر در مناطق زلزله زده افزود: مسکن مهر سه متولی در کشور دارد که شهرهای جدید را شرکت عمران شهرهای جدید، شهرهای زیر 25 هزار نفر را بنیاد مسکن و شهرهای بالای 25 هزار نفر را وزرات راه و شهرسازی می سازد.

    وی ادامه داد: سرپل ذهاب ازجمله شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت است که مسکن مهر را وزارت راه و شهرسازی ساخته است.

    محمدی با بیان اینکه طرح های مسکن مهری که بنیاد مسکن ساخته است هیچگونه خسارتی ندیده اند گفت: بنیاد مسکن در غرب کرمانشاه طرح های مسکن مهری که در دست داشت شامل قصر شیرین با 300 واحد، کرند غرب با سه پروژه 480، 64 و 40 واحدی، پاوه با 125 واحد و گیلانغرب با 100 واحد می شود که هیچگونه خسارتی ندیده اند؛ تنها در کرند غرب در برخی نماها سنگ جدا شده است.

    وی با بیان اینکه بنیاد مسکن در ساخت واحدها علاوه بر نظارت های سازمان نظام مهندسی 3 نظارت هم در سطح شهرستان، استان و دفتر مرکزی دارد، ادامه داد: سعی ما علاوه بر ساخت و ساز، بیشتر نظارت بر کیفیت بناهاست .

    به گفته این مقام مسئول در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، هنوز کارشناسی از بناها صورت نگرفته است؛ ضمن اینکه تمام طرح ها بیمه هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی