مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران:

آمادگی شهرداری برای ارسال کمک‌های بیشتر به مناطق زلزله‌زده

عصر ساختمان- رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گزارشی از اقلام فرستاده شده به مناطق زلزله‌زده ارائه داد و از اعلام آمادگی شهرداری تهران برای ارسال کمک‌های بیشتر خبر داد.

آمادگی شهرداری برای ارسال کمک‌های بیشتر به مناطق زلزله‌زده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، در بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران، امین عارف‌نیا (رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران) گزارشی از اقدامات شهرداری تهران در خصوص زلزله غرب تهران ارائه داد. هرچند در آستانه اظهارات عارف‌نیا برخی از اعضای شورای شهر ازجمله علیخانی و محمد سالاری به ارائه گزارش توسط مدیرکل روابط عمومی انتقاد کردند و حسن رسولی در پاسخ به انتقادات آنها گفت: در سلسله مراتب اداری روسای مراکز از هم‌طراز معاونان هستند و انتقادات وارد شده به‌جا نیست.

    عارف‌نیا بالاخره پشت تریبون صحن علنی رفت و گزارشی از اقدامات شهرداری در مورد زلزله غرب کرمانشاه ارائه داد.

    او با اشاره به حضور شهردار تهران از همان آغاز ساعات کاری در ستاد مدیریت بحران گفت: شهردار از همان آغاز ساعات کاری با استاندار کرمانشاه، شهردار سر پل ذهاب و قصر شیرین تماس گرفت و در جریان خسارات و نیازهای مناطق قرار گرفت و در همین راستا دستورات برای تامین اقلام لازم صادر و تیم مدیریت بحران شامل نماینده آتش‌نشانی، شهر سالم، پشتیبانی و پسماند به کرمانشاه اعزام شد و در شهرداری سر پل ذهاب استقرار یافت و براساس امکانات مسئولیت را به عهده گرفتیم.

    عارف‌نیا در ادامه برخی از اقلام ارسال شده به کرمانشاه را برشمرد و افزود: سه کانتینر مواد غذایی، 10 آمبولانس بهشت زهرا، 160 چشمه سرویس بهداشتی، 60 هزار پتو، 100 هزار بسته نان، هزار تخته چادر گروهی هشت نفره، مقداری دارو شامل سرم و قرص‌های اعصاب و روان به منطقه ارسال شد.

    او ادامه داد: همچنین بر حسب دستور مقام معظم رهبری برای اعزام ارتش، بسیج و سپاه، سازمان بسیج شهرداری اعلام آمادگی کرده است و به سمت منطقه عازم شد.

    عارف‌نیا با اشاره به تماس وزیر بهداشت با شهردار تهران ادامه داد: دیروز غروب وزیر بهداشت با شهردار تهران تماس گرفتند و تاکید کردند کمک شهرداری تهران قبل از همه به محل رسیده است.  شهرداری تهران برای ارسال کمک‌های بیشتر آمادگی دارد و بر حسب تدابیر شورای شهر در این زمینه اقدام خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو