مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد

تأمین سیمان بابت بازسازی مناطق زلزله‌زده غرب‌ تا ۱۰۰ هزار تن‌

عصر ساختمان- پس از تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک نهادها به زلزله‌زدگان غرب کشور، رئیس بنیاد مستضعفان، ضمن سفر به استان کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله‌زده، در زمینه مشارکت برای کمک به بازسازی آن مناطق، تصمیماتی اتخاذ کرد.

تأمین سیمان بابت بازسازی مناطق زلزله‌زده غرب‌ تا ۱۰۰ هزار تن‌
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، بنیاد مستضعفان، پس از وقوع زلزله اخیر در غرب کشور بنیاد مستضعفان برای بازسازی به کمک مردم استان کرمانشاه شتافت.

    رئیس بنیاد مستضعفان، ضمن سفر به استان کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله‌زده در زمینه مشارکت برای کمک به بازسازی آن مناطق  تصمیماتی اتخاذ کرد.

    محمد سعیدی‌کیا با شرکت در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور در شهرستان سرپل ذهاب با حضور وزرای کشور و بهداشت اعلام کرد: بنیاد مستضعفان سیمان بازسازی مسکن روستایی مناطق زلزله زده را تا 100 هزار تن تأمین می‌کند و برای تأمین آب آشامیدنی این مناطق یک‌صدهزار بطری 1.5 لیتری آب آشامیدنی نیز به غرب کشور ارسال خواهد کرد.

    بنابراین گزارش پیش از این نیز بنیاد مستضعفان بر اساس مصوبه هیات امنای بنیاد مستضعفان، با اهدای 12 هزارتن سیمان به مناطق‌ زلزله‌زده آذربایجان شرقی و غربی در بازسازی این مناطق ‌مشارکت کرده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی