مدیران خودروعصر اعتبار

بنای خبر داد:

سازندگان متخلف مسکن‌های مهر حادثه دیده به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران، گفت: بعد از بازدید درصورت احراض تخلف سازندگان مسکن مهر حادثه دیده در زلزله استان کرمانشاه قطعا در جایگاه نظارتی متخلفین را به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم.

سازندگان متخلف مسکن‌های مهر حادثه دیده به مراجع قضایی معرفی می‌شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حمید بنایی درخصوص میزان خسارات زلزله استان کرمانشاه، اظهار داشت: رئیس مجلس شورای اسلامی دستور دادند تا کمیسیون عمران و اجتماعی مجلس شورای اسلامی به بحث زلزله غرب کشور ورود کنند.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با سفر به این استان گزارشی از میزان خسارات وارده را ارائه می‌کنیم، گفت: باید نظارت‌ها و اجراهای ما در ساخت و سازها صحصیح باشد، معضلی که متاسفانه در بخش عمران و مهندسی وجود دارد تخلفات مهندسی و امضاء فروشی است.

    نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر تخلفات کم شود شاهد کاهش تلفات در حوادث می‌شویم، ادامه دارد: در زمینه استانداردهای مصالح ساختمانی نیز دچار مشکل هستیم که کمیسیون عمران از مسئولین حوزه استاندارد داشت مشکلات مطرح شد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطر نشان کرد: بعد از بازدید درصورت احراض تخلف سازندگان مسکن مهر حادثه دیده در زلزله استان کرمانشاه قطعا در جایگاه نظارتی متخلفین را به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی