مدیران خودروعصر اعتبار

پیشرفت۸۷ درصدی واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر

عصر ساختمان:وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۲میلیون و ۲۰۰ هزار مسکن مهر بیش از ۱.۶ میلیون واحد واگذار شده است.

پیشرفت۸۷ درصدی واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛عباس آخوندی افزود : 600 هزار واحد مسکونی باقی مانده که میانگین پیشرفت واحدهای باقی‌مانده نیز بالای 87 درصد است.

    آخوندی در بیان علت دریافت دوباره 11 میلیون تومان در دی سال جاری از متقاضیان ثبت‌نام شده مسکن مهر پردیس گفت: در پردیس اساسا استاندارد کاری که اعلام کردند اگرچه 70 متر است اما عمدتا واحدهای مسکونی 100 متر به بالا هستند که در آنجا ساخته شد و معتقدم مسکن مهر پردیس عمدتا بساز و بفروش گسترده دولتی است.

    وی با اشاره به اتمام عمده مسکن مهر در پایان سال 94 به افتتاح‌های پیش‌رو اشاره کرد و افزود: برخی از شهرها همچون پردیس ساخت مسکن مهر را دیر شروع کردند و ساخت مسکن مهر در این شهر از سال 91 آغاز شد درحالیکه ساخت مساکن مهر در سایر شهرها از سال‌های 89 شروع شد. پردیس آخرین شهری بود که ساخت مسکن مهر آن کلید خورد به همین‌خاطر نیز مشکلات پردیس را نباید به کل پروژه مسکن مهر تعمیم داد.

    وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در سال آینده بیش از 30 هزار واحد مسکن مهر پردیس واگذار خواهد شد و در حال حاضر نیز شبکه‌های اجتماعی بین متقاضیان مسکن مهر پردیس تشکیل شده است و خریداران می‌دانند که پروژه فعال است.

    آخوندی در پاسخ به این پرسش که اگر متقاضیان مسکن مهر پردیس 11 میلیون تعیین شده را که زمان آن تا پایان دی ماه اعلام شد ، پرداخت نکنند سلب امتیاز می‌شوند؟ گفت: طبق قرارداد با این افراد برخورد می‌شود زیرا در قرارداد همه چیز تعیین شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی