مدیران خودروعصر اعتبار

تدوین نهایی نقشه راه بهبود وضع ایمنی جاده‌های کشور

عصر ساختمان- جمع بندی نهایی در خصوص تهیه نقشه راه بهبود وضع ایمنی جاده‌های کشور در کمیسیون ویژه این موضوع انجام گرفت.

تدوین نهایی نقشه راه بهبود وضع ایمنی جاده‌های کشور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دومین نشست کمیته ویژه نقشه راه کمیسیون ایمنی راه‌های کشور به منظور بررسی دستور معاون‌اول رئیس‌جمهوری در خصوص تهیه نقشه‌راه بهبود وضع ایمنی جاده‌های کشور با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و نمایندگانی از ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط با حضور تعدادی از معاونان وزیر راه و شهرسازی و معاونان وزارت کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

    عباس آخوندی وزیر راه‌و‌شهرسازی درباره جزئیات جلسه فوق، گفت: نشست جمع بندی نهایی کمیته ویژه نقشه راه کمیسیون ایمنی راه های کشور به منظور بررسی دستور معاون اول رئیس جمهوری در خصوص تهیه نقشه راه بهبود وضع ایمنی جاده‌های کشور برگزار شد.

    وزیر راه و شهرسازی افزود: اول هفته، نتایج نشست و نسخه نهایی نقشه راه بهبود وضع ایمنی جاده‌های کشور برای معاون‌اول رئیس‌جمهوری ارسال خواهد شد تا ایشان جلسه‌ای در این‌باره تشکیل بدهد و در مورد نقشه راه بهبود وضع ایمنی راه‌های کشور اتخاذ تصمیم نماید.

    همزمان با تدوین نقشه کمیسیون ایمنی راه‌های کشور، بحث راهبرد افزایش ایمنی و رئوس برنامه عملیاتی ملی ایمنی راه‌های کشور و کلیت آن در هفته گذشته در نود و یکمین کمیسیون ایمنی راه‌های کشور مورد تایید اعضا قرار گرفت و تصویب و مقرر شد تا فاز 2 برنامه شامل جدول زمان‌بندی و برنامه‌های تفصیلی اجرایی در مدت 2 هفته نهایی و ارایه شود که در واقع این دو مکمل همدیگر هستند.

    شایان ذکر است نسخه نهایی نقشه راه با هماهنگی و ارایه نظرات نمایندگان سازمان‌های مرتبط و عنوان شده تدوین شده است. سند فوق بعد از نهایی شدن و ارایه در کمیسیون ایمنی راه‌های کشور به منظور بهره‌برداری عموم شهروندان در پرتال وزارت راه و شهرسازی قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو