مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران خبر داد

پرداخت ۳۰ میلیارد تومان اسناد خزانه برای برق‌رسانی به ۹۰ هزار مسکن مهر

عصر ساختمان- مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تهران با تاکید بر اینکه تاخیر در تامین برق پروژه های مسکن مهر، به دلیل کمبود منابع مالی بوده است، گفت: دولت ۳۰ میلیارد تومان از اسناد خزانه برای برق رسانی به ۹۰ هزار مشترک مسکن مهر تهران پرداخت کرد.

پرداخت ۳۰ میلیارد تومان اسناد خزانه برای برق‌رسانی به ۹۰ هزار مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، حاجی رضا تیموری در خصوص تاخیر در برق‌رسانی به واحدهای مسکن مهر گفت: تاخیر در تامین برق پروژه های مسکن مهر، به دلیل کمبود منابع مالی بوده که با تلاش ها و رایزنی های انجام شده، و دریافت منابع مالی از دولت، برق مورد نیاز واحدهای مسکن مهر احداث شده در پرند، پردیس و سایر پروژه های مسکن مهر استان تهران، تامین خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه به تازگی از پروژه‌های مسکن مهر پرند و پردیس بادید میدانی داشته و از نزدیک مشکلات را بررسی کرده افزود: تامین برق پروژه های مسکن مهر یاد شده از وظایف شرکت توزیع برق استان تهران است، که در برنامه کاری شرکت لحاظ شده است، بر این اساس از سوی دولت مبلغی در حدود 30 میلیارد تومان و از منابع داخلی شرکت نیز مبلغی در حدود 10 میلیارد تومان، تامین منابع شده است که برای احداث شبکه، نصب ترانس و کنتور اختصاص می یابد.

    تیموری ادامه داد: خوشبختانه تجهیزات خریداری شده و کابل و تیر وارد انبار شده و به مرحله‌ای رسیده ایم که کارها به صورت 100 درصد انجام می‌شود، یعنی هر مسکن مهری که ساخته شده، تامین برق آن انجام می‌شود و در این زمینه شرکت‌های عمران پرند و پردیس باید همراه و همپای شرکت توزیع، یاری رسان در اجرای تعهدات شرکت برق باشند.

    مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تهران با اشاره به اینکه در سال های اخیر، شرکت توزیع برق استان تهران، یکی از شرکت‌های پیشرو در امر برق رسانی به مسکن مهر بوده، افزود: شرکت‌های توزیع، درآمد ـ هزینه‌ای هستند یعنی با توجه به درآمدی که دارند می‌توانند هزینه کنند ولی در یکی ـ دو سال اخیر درآمدها پاسخ گوی برخی هزینه‌ها نبوده و دچار وقفه شده ولی با پی گیری های انجام شده، از طریق دولت مبالغی تحت عنوان اسناد خزانه به شرکت پرداخت شده و همچنین مبالغی نیز از منابع داخلی شرکت به این مهم اختصاص یافته است که تمامی این تلاش ها در جهت تامین برق پروژه های مسکن مهر است.

    وی اظهار امیدواری کرد با مبلغ یاد شده برق رسانی به 90 هزار مشترک مسکن مهر انجام شود و مابقی متقاضیان نیز به زودی و با تامین اعتباراتی دیگر، از برق مطمئن و پایدار بهره منده خواهند شد.

    تیموری اضافه کرد: در جهت تسریع در برق رسانی به مساکن مهر پردیس با شرکت عمران توافق بعمل آمده ستون دوم بهای انشعاب را به شرکت برق پرداخت نکنند ولی در عوض هزینه های نیرو رسانی فازهای 5 - 8 -11 و بخشی از فاز 9 را خود انجام دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو