مدیران خودروعصر اعتبار

سود تسهیلات مسکن مهر ۳ برابر شد

عصر ساختمان- بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک مسکن دستور افزایش سود تسهیلات مسکن مهر را صادر کرد. این بانک بخشنامه را به شعب بانکی ابلاغ کرده است.

سود تسهیلات مسکن مهر ۳ برابر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، در نامه اداره اعتبارات بانک مرکزی خطاب به مدیرعامل بانک مسکن آمده است؛

    «احتراما بازگشت به نامه شماره  49/663/م مورخ  1396/5/22 در خصوص  تضمین‌نامه یارانه نرخ سود تسهیلات طرح مسکن مهر به استحضار می‌رساند، موضوع یارانه سود تسهیلات مسکن مهر در جلسه کمیسیون اعتباری مورخ 1396/6/29 این بانک مطرح و با توجه به عدم ارسال تضمین‌نامه و مصوبه‌ای در خصوص یارانه نرخ سود تسهیلات مسکن مهر (جهت افزایش سقف فردی تسهیلات مذکور از 250 میلیون ریال به 400 میلیون ریال) کمیسیون مقرر نمود، بانک مسکن با توجه به تاکیدات قبلی، کماکان نسبت به اعطای تسهیلات مذکور با نرخ‌های مصوب شورای محترم پول و اعتبار (11 و 12 درصد جهت مشارکت مدنی و فروش اقساطی) اقدام نماید.

    ضمن این‌که در صورت ارسال مصوبه‌ای از سوی دولت محترم موضوع مورد اقدام مقتضی صورت خواهد گرفت.»

    به گزارش تسنیم، نرخ سود تسهیلات مسکن مهر برای تهران9 درصد، مراکز استان‌ها 7 درصد و سایر شهرها 4 درصد است. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از آن است که بانک مسکن بخشنامه افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر  (25 به 40 میلیون تومان) را برای اجرا به شعب خود در سراسر کشور  ابلاغ کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی