مدیران خودروعصر اعتبار

حریق در ساختمان چهار طبقه در محله کارون

عصر ساختمان- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه و مصدومیت هشت نفر در اثر این حادثه خبر داد.

حریق در ساختمان چهار طبقه در محله کارون
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، جلال ملکی گفت : ساعت 15:06 دیروز این آتش سوزی به سامانه 125 اطلاع داده شد و بلافاصله سه ایستگاه به محل اعزام شدند.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد محل آتش سوزی گفت: حادثه در طبقه منهای یک، یک ساختمان چهار طبقه رخ داد و در این طبقه که پارکینگ بود یک دستگاه خودروی پراید، دو دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه دوچرخه دچار حریق شدند. آتش کاملا شعله ور بود و به لوازم مستعملی که در پارکینگ بود نیز سرایت کرد و در حال گسترش به طبقات بالایی بود. همچنین دود بسیار زیادی وارد این طبقات شده بود.

    ملکی در ادامه افزود: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که تعدادی از ساکنان در وضعیت ناایمن به وجود آمده در طبقه‌های بالایی محبوس شده بودند بنابراین بخشی از نیروهای آتش نشانی به پارکینگ رفتند و مشغول اطفای حریق شدند و گروهی نیز با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفتند.

    وی با اشاره به اینکه هشت نفر در این حادثه دچار مصدومیت شدند، گفت: در بین مصدومان سه کودک هم بود و تمام آنها دچار دودگرفتگی شده بودند که پس از خارج کردن از ساختمان تحویل عوامل اورژانس شدند.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه افزود: آتش توسط نیروهای آتش نشانی خاموش شد و دود موجود در ساختمان با دستگاه‌های مخصوص تخلیه خارج شد و در نهایت محل، تحویل کارشناسان و عوامل شهرداری شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی