مدیران خودروعصر اعتبار

توسعه کسب‌وکار انرژی خورشید در ایران

عصر ساختمان- کشور ایران با بهره‌مندی از پتانسیل بالای انرژی خورشیدی، استعداد بسیاری در ایجاد کسب‌وکارهای مرتبط با این منبع انرژی رایگان دارد.

توسعه کسب‌وکار انرژی خورشید در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، دومین همایش-نمایشگاه اینترسولار ایران که با نام ایران‌سولار شناخته شده، با هدف ایجاد ارتباط بین شرکت‌های فعال انرژی خورشیدی ایران و جهان در 30 آبان 1396 در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود.

    این همایش-نمایشگاه که از حمایت سازمان‌های دولتی ایران و بسیاری از انجمن‌های بین‌المللی انرژی خورشیدی بهره‌مند است، با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشوری، شرکت‌های مطرح انرژی خورشیدی داخلی و خارجی و مدیران و کارشناسان شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای سراسر کشور برگزار می‌شود.

    در کنار میزگردهای متعددی که با حضور کارشناسان خبره داخلی و خارجی برای بررسی چالش‌ها و فرصت‌های موجود در بخش‌های گوناگون صنعت انرژی خورشیدی ایران صورت می‌گیرد، نمایشگاه جانبی تخصصی این همایش فرصت مغتنمی برای ایجاد آشنایی و ارتباط بین شرکت‌های برتر انرژی خورشیدی ایران و جهان است.

    شرکت‌های خارجی با آگاهی کامل از پتانسیل انرژی خورشیدی ایران و همچنین گشایش‌های صورت گرفته در فضای پسابرجام، بدون واسطه در نمایشگاه جانبی این همایش حاضر می‌شوند تا با بازیگران اصلی انرژی خورشیدی ایران ارتباط مستقیم داشته باشند. در این میان می‌توان به حضور شرکت‌های مطرح انرژی خورشیدی همچون هوآوی («پاول پان» مدیر اجرایی هوآوی)، شارپ (SHARP)، کرینر(KRINNER)، کاکو (KACO)، کی‌پی‌وی‌سولار (KPV  Solar)، سان‌ال (SUN EL)، نورسان انرژی و چندین شرکت معتبر دیگر در نمایشگاه دومین دوره اینترسولار ایران اشاره کرد؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی با حامیان همایش اینجا کلیک کنند.

    با تمهیدات در نظر گرفته شده توسط برگزارکنندگان همایش، دریافت غرفه نمایشگاهی به ‌همراه برندینگ هدفمند و گسترده در این همایش-نمایشگاه جهانی، با تخفیف ویژه برای شرکت‌های ایرانی همراه است.

    برای دریافت برنامه‌های همایش و آشنایی با حامیان همایش و ثبت‌نام آنلاین به آدرس اینترنتی ایران‌سولار  مراجعه کنند.

    شرکت‌کنندگان در این همایش می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت ایرانی همایش و دانلود فرم سوالات، پرسش‌های خود را از سخنرانان این همایش مطرح کنند.

    به شرکت‌کنندگان در این همایش جهانی، گواهی معتبر حضور از طرف شرکت سولار پروموشن آلمان اهدا می‌شود.

    برای برگزاری این همایش جهانی در ایران، شرکت آیسا انرژی و گروه ایران‌–‌ویند، با شرکت سولار پروموشن آلمان همکاری می‌کنند.

    در اولین دوره برگزاری همایش-نمایشگاه اینترسولار در آبان 1395 در تهران، حدود 120 شرکت‌کننده خارجی و نزدیک به 300 شرکت‌کننده ایرانی حضور داشتند.

    علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 021-22274179 و 0938 -6158559 تماس بگیرند و برای ارسال فکس با شماره  021 -89782434 در ارتباط باشند؛ ارسال ایمیل، به آدرس intersolar@iran-wind.com نیز یکی دیگر از راه‌های ارتباطی با این رویداد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو