مدیران خودروعصر اعتبار

غفوری اعلام کرد:

توضیح درباره تعویق افتتاح ۴ هزار واحد مسکن مهر در پردیس

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران پردیس از تعویق افتتاح حدود چهار هزار واحد مسکن مهر پردیس به دلیل کندی دستگاههای خدمات رسان برای نصب انشعابات واحدهای جدید مسکن مهر خصوصا علمک های گاز ، در این شهر خبر داد.

توضیح درباره تعویق افتتاح ۴ هزار واحد مسکن مهر در پردیس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سعید غفوری با اشاره به اینکه قرار بود اواخر هفته حدود چهار هزار واحد مسکونی مهر افتتاح شود گفت: برای فراهم کردن شرایط اسکان و حضور متقاضیان مسکن مهر در پروژه های تکمیل شده ، نیاز به اقدام به موقع دستگاههای خدمات رسان بعنوان پیشنیاز عملیات اماده سازی و محوطه سازی توسط شرکت عمران و همچنین تامین همه خدمات اولیه شهرنشینی بود که متاسفانه این امر تا کنون محقق نشده و احتمالا با اندکی تاخیر صورت خواهد پذیرفت .

    وی خواستار تسریع در نصب علمک گذاری گاز، سرعت گرفتن اقدامات آبفا در نصب انشعابات آب شرب و اقدام شرکت برق منطقه ای در احداث پست فوق توزیع و تسریع در برق رسانی فاز نه را قبل از بارندگی و سرد شدن هوا اقدامی لازم و دوچندان ضروری دانست.

    غفوری گفت : تاکنون تعداد زیادی واحد مسکونی مهر در پردیس افتتاح شده است اما اغلب به دلیل نداشتن انشعابات آب ، برق و گاز با مشکلات سکونتی همراه است .

    مدیر عامل شرکت عمران پردیس پیش از این نیز در این ارتباط نامه ای خطاب به معاون عمرانی استاندار تهران و فرماندار شهرستان پردیس ارسال کرده بود تا پیش از افتتاح ها دستگاههای خدمات رسان زودتر وارد عمل شوند اما گویا تاثیری نداشته است.

    لازم به ذکر است امروز صبح بنا به دستور استاندار تهران جلسه ای در فرمانداری شهرستان پردیس تشکیل و موضوع تسریع در تکمیل نصب انشعابات تاکید شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی