مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

پرونده مسکن ویژه تهران تا پایان سال‌ بسته می‌شود

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: پرونده ۲هزار واحد مسکن ویژه در دهه فجر بسته می‌شود و حدود ۲۰۰ واحد باقی‌مانده هم تا پایان سال تحویل خواهد شد.

پرونده مسکن ویژه تهران تا پایان سال‌ بسته می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، فریبرز واحدی گفت: همه تعهدات استان تهران در حوزه مسکن مهر شهرهای بالای ١۰۰ هزار نفر تقریباً انجام شده است و حدود ٥ درصد پروژه‌ها در این باره باقی مانده است.

    واحدی ادامه داد: پرونده ٢ هزار واحد مسکن ویژه تهران در دهه فجر امسال بسته می‌شود و فقط کمتر از ٢۰۰ واحد باقی می‌ماند که تا پایان سال تحویل خواهد شد و این واحدهای مربوط به افرادی است که یا اقساط خود را به موقع پرداخت نکرده‌اند و یا اینکه در روزهای پایانی برای ثبت‌نام مسکن ویژه اقدام کرده‌اند.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: در پردیس نیز تعداد زیادی از واحدها در دهه فجر با تأمین خدمات زیرساختی تحویل می‌شود؛ ١۰ هزار واحد مسکن مهر در پردیس آماده تحویل است که باید خدمات زیرساختی آن آماده شود.

    واحدی بیان کرد: همچنین ١۰هزار واحد مسکن مهر نیز در پرند آماده تحویل است که باید زیرساخت‌های آن به‌زودی تکمیل شود.

    وی درباره سکونت‌گاه‌های غیررسمی گفت: در این باره ستاد بازآفرینی شهری ایجاد شد؛ طرح ساماندهی برای این موضوع در حال تهیه است و حتی هفته گذشته جلسه چاردانگه را برگزار کردیم تا نواقص رفع شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: همچنین برای تهران کمیته زیرساخت و حقوقی را فعال کردیم تا هماهنگی بین بخشی با مسئولیت شهرداری تهران انجام شود و در قالب سند ملی پیش برود.

    واحدی افزود: به دنبال تعریف‌ پروژه‌های محرک در بافت‌های فرسوده و ناپایدار هستیم که در این باره می‌توان به پروژه محله سیروس تهران اشاره کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو