مدیران خودروعصر اعتبار

بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری از پروژه های شمال پایتخت

عصر ساختمان- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه های عمرانی شمال پایتخت بازدید کرد.

بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری از پروژه های شمال پایتخت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، پیروز حناچی در ادامه بازدیدهای میدانی خود از پروژه های عمرانی در حال اجرا، به پهنه شمالی پایتخت رفت و از پروژه های پارکینگ طبقاتی(زیرزمینی) نیایش، تونل ارتباطی خیابان آرش با بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و همچنین پل های تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی بازدید کند.

    حناچی در این بازدید میدانی که به اتفاق مدیران سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و جمعی از دست اندرکاران اجرایی پروژه ها انجام شد، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های در حال اجرا در پهنه شمالی پایتخت قرار گرفت.

    پارکینگ طبقاتی نیایش با حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی، سازه‌ای 11 طبقه با 9 طبقه پارکینگ در تراز منهای یک و 2 طبقه تجاری در تراز مثبت یک است. با بهره برداری از این پروژه، فضای موردنیاز برای پارک بیش از 1200 دستگاه خودرو تامین شده و به این ترتیب امکان مراجعه کم‌دردسر شهروندان به پردیس سینمایی ملت، بوستان ملت و بیمارستان قلب شهید رجایی تسهیل خواهد شد.

    از سوی دیگر تونل آرش- اسفندیار که میزان پیشرفت عملیات اجرایی آن به مرز 90 درصد رسیده است، شامل حدود 1400 متر مسیر تونلی و بیش از 1100 متر مسیر دسترسی است و بهره برداری از این پروژه تبعات ترافیکی ناشی از قطع ارتباط معابر شرقی- غربی منطقه توسط بزرگراه شهید مدرس و خیابان ولیعصر(عج) را به حداقل خواهد رساند.

    پروژه پل های تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی نیز شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است که با بهره برداری از آن، مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد. پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه به مرز 82 درصد رسیده است و بخش های قابل توجهی از آن زیر بار ترافیک قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار