مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران:

بازیابی هویت شهر تهران عاملی در جهت تبدیل شدن به شهر شیشه‌ای است

عصر ساختمان- رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: بازیابی هویت شهر تهران از مسائل مورد توجه بازرسی شهرداری تهران برای تبدیل شدن به شهرشیشه ای است و از رسانه ها می خواهیم به عنوان چشم سوم شهرداری تهران بازرسان افتخاری شهر باشند.

بازیابی هویت شهر تهران عاملی در جهت تبدیل شدن به شهر شیشه‌ای است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمدجواد شیرازی با اشاره به اینکه عنصر اصلی تحقق شهر شیشه ای شفاف سازی است، تصریح کرد: برای تحقق این مهم نیازمند به چشمان تیزبین و بینا هستیم و از نظر بازرسی چشم تیزبینی که باید معضلات، مشکلات و تخلفات شهری را رصد کند، رسانه ها و خبرنگاران هستند.
    رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری تهران در بخش بازرسی دست نیاز به سوی رسانه ها دراز می کند، گفت: از رسانه ها و خبرنگاران می خواهیم در دوره جدید مدیریت شهری، مسائل مختلف شهری را رصد کنند و اگر شاهد خطا و اشتباه، چه در گذشته و چه حال هستند در چهارچوب رعایت قانون به بازرسی منعکس کرده و شهرداری را در ارائه خدمات کیفی تر یاری کنند.
    وی از رسانه‌ها خواست خود را بازرس افتخاری شهرداری تهران بدانند و با رصد مداوم، شهرداری تهران را در دست یابی به شهرشیشه‌ای کمک کنند.
    شیرازی خاطرنشان کرد: برای نظارت بر عملکرد شهرداری، لزوما نباید کارمند بازرسی بود، شهروندان می توانند از طریق سامانه 137 و 1888 شهرداری تهران را در این امر مهم یاری کنند.
    وی از طراحی اپیلیکیشن سامانه 137 و 1888 خبر داد و افزود: در امر بازرسی به سمت هوشمند سازی سامانه های 137 و 1888 حرکت کرده ایم که هر شهروند بتواند رویداد، معضل و تخلفات صورت گرفته در محل زندگی خود و شهر را به صورت آنلاین به این دو سامانه ارسال کرده و نتیجه را روی گوشی های خود پیگیری کنند.
    بر أساس گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در مورد تفاوت آمار اعلام شده در مورد کارمندان شهرداری تهران نیز خاطرنشان کرد: طبق اعلام معاونت منابع انسانی، شهرداری تهران به طور رسمی 68 هزار نیرو دارد و آمارهای مختلفی که ارائه می شود مربوط به نیروهای پیمانی و قراردادی هستند که باید به سرعت تکلیف این موضوع را مشخص و آمار دقیقی از نیروهای استخدام رسمی، قرارداد هادیان شهر و خدمات اداری،پیمانکاران و کارمندان را ارائه دهد، البته امیدواریم آمار روی 68 هزار نفر باقی مانده و افزایش نیابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو