مدیران خودروعصر اعتبار

سرقت میلیونی "اصغر جن گیر" از خانه همکلاسی

عصر ساختمان- مرد ۳۷ ساله که از همکلاسی دانشگاهش به بهانه جن گیری ۲۰ میلیون تومان سرقت کرده و آنها را ۵ روز در خانه بیهوش کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرقت میلیونی "اصغر جن گیر" از خانه همکلاسی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، اول آبان فردی در تماس با پلیس از سرقت لوازم منزلش  در محله ستارخان خبر داد.مالباخته در اظهاراتش اعلام کرد که همسر و دخترش برای باطل کردن طلسم و جادو ، شخصی بنام اصغر  را به خانه شان دعوت کرده و این شخص با دادن نوشیدنی مسموم اقدام به بیهوش کردن آنها و در ادامه سرقت 20 میلیون تومان طلا و جواهرات آنها کرده است.

    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت منزل به شیوه بیهوشی" و به دستور دادیار شعبه دوم دادسرایویژه سرقت، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    دختر مالباخته که سارق از سوی او برای جن گیری و باطل کردن طلسم  به خانه دعوت شده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:اصغر همکلاسی ام در دانشگاه است. زمانی که وی در جریان مشکلات خانوادگی ما قرار گرفت ، اصرار بر این داشت که من جد بدی دارم و به همین علت زندگی ما خراب شده است. در ابتدا عنوان داشتم که این داستان ها را قبول ندارم اما او اصرار بر این داشت که اجازه دهم تا او کارش ( جن گیری و باطل کردن طلسم ) را انجام دهد و ... ؛ نهایتا با اصرار اصغر قبول کردیم تا او به منزل ما بیاید.

    دختر مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانیکه اصغر به خانه ی ما آمد،برای باطل کردن طلسم درخواست طلا و جواهرات داخل خانه را کرد. طلا و جواهرات را داخل ظرف آبی قرار داد بعد از انجام کارهای رمالی ،  ظرف آب طلا را به من و مادرم داد و عنوان داشت که باید این آب را بنوشیم ؛ به محض نوشیدن آب ، من و مادرم هر دو نفرمان بیهوش شدیم تا اینکه پس از گذشت 4 یا 5 روز در بیمارستان به هوش آمدیم. آنزمان متوجه شدیم که پدرم پس از تماس مکرر با من و مادرم، نگران ما شده و پس از مراجعت به خانه ما دو نفر را با حالت بیهوش پیدا کرده و بلافاصله هر دو نفرمان را با کمک اورژانش به بیمارستان منتقل کرده اند.

    با شناسایی اصغر 37 ساله محل سکونتش در منطقه یافت آباد شناسایی و روز هفتم آبان دستگیر شد. متهم پس از انتقال و دستگیری به پایگاه دوم پلیس آگاهی صراحتا به سرقت طلاجات اعتراف کرد و عنوان داشت که این طلاها را تنها به قیمت 3 میلیون تومان  فروخته است که در ادامه خریدار اموال مسروقه نیز در منطقه نازی آباد شناسایی و قسمتی از طلاجات مسروقه کشف شد.

    سرقت میلیونی اصغر جن گیر از خانه همکلاسی اش

    سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار قانونی از سوی دادیار پرونده صادر و تحقیقات تکمیلی از متهم در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو