مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن:

تا دو سال آینده تمام خانوارهای دومعلول صاحب خانه می‌شوند

عصر ساختمان- مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: بر اساس تفاهم‌نامه پنج‌گانه قرار است تا دو سال آینده ۱۱ هزار خانوار دارای دو فرد معلول و بیشتر صاحب خانه شوند.

تا دو سال آینده تمام خانوارهای دومعلول صاحب خانه می‌شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، حمیدرضا سهرابی اظهار کرد: طی تفاهمی که بین پنج دستگاه بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سازمان بهزیستی، وزارت راه و شهرسازی و خیرین مسکن ساز وابسته به بنیاد مسکن شکل گرفته قرار است بیش از 11 هزار مسکن برای خانوارهای دو معلول و بیشتر ساخته شود که ازاین تعداد 3616  واحد روستایی و مابقی شهری است.

    وی افزود: برای متقاضیان شهری 30 میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود و سازمان بهزیستی زمین را به صورت رایگان تامین می‌کند. مابقی دستگاه‌ها هم کمک بلاعوض و تسهیلات را تامین خواهند کرد.

    مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب  اسلامی با بیان این‌که به خانواده‌های دارای دو فرد معلول روستایی نیز 18 میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود گفت: تسهیلات مسکن روستایی نیز که در اختیار بنیاد مسکن است به این خانواده‌ها پرداخت می‌شود. هم‌چنین در نقاطی که زمین رایگان در روستاها در اختیار بنیاد مسکن است به این خانواده‌ها اختصاص می‌یابد و مردم خودشان خانه‌ها را می‌سازند.

    به گفته سهرابی، از مجموع 3616 واحد روستایی که شروع به کار کرده‌اند، حدود 1100 واحد به بهره‌برداری رسیده و 1600 واحد در مرحله نازک‌کاری قرار دارد. در دستور کار گذاشته‌ایم که این 1600 واحد را تا پایان سال آینده تکمیل و واگذار کنیم.

    وی تاکید کرد: در بخش شهری هم حدود 800 واحد افتتاح شده و طبق برنامه تا دو سال آینده مابقی واحدها تکمیل خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی