مدیران خودروعصر اعتبار

با اعتباری بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان

۱۲۰ پروژه راه و شهرسازی مازندران در دهه فجر افتتاح می‌شود

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: ۱۲۰ پروژه راه و شهرسازی این استان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۲۰ پروژه راه و شهرسازی مازندران در دهه فجر افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از فارس، حیدر نوروزی صبح امروز در حاشیه افتتاح قطعه نخست چهار خطه کردن محورهای مواصلاتی هراز، اظهار کرد: برای این پروژه مهم مازندران وزیر راه و شهرسازی به منطقه لاریجان سفر کرده است.

    وی افزود: دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا دولتمردان آخرین دستاوردها و عملکرد خود را برای بهره‌مندی بیش‌تر مردم به افتتاح برسانند.

    مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اعلام اینکه در حوزه راه روستایی 79 پروژه در این استان بهره‌برداری می‌شود، تصریح کرد: برای این پروژه‌ها 37 میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده که در قالب اجرای 130 کیلومتر آسفالت راه روستایی و احداث یک دهنه پل است.

    این مسئول با تأکید بر فعالیت‌های حوزه راهسازی و افتتاح 9 پروژه،‌ ادامه داد: برای این پروژه‌ها که در قالب اجرای تعریض و چهارخطه کردن محورها و احداث زیرگذر است، بیش از 102 میلیارد تومان اعتبار لحاظ شد.

    نوروزی با اشاره به فعالیت‌های حوزه راهداری، یادآور شد: در این حوزه 30 پروژه با اعتباری بیش از 50 میلیارد و 200 میلیون تومان، در قالب اجرای روکش آسفالت و ایمن‌سازی محورها به اجرا درمی‌آید.

    مدیرکل راه و شهرسازی مازندران 2 پروژه فنی و اجرایی این استان را برای افتتاح در دهه فجر مهیا دانسته و افزود: برای این پروژه‌ها بیش از یک میلیارد تومان اعتبار در قالب اجرای احداث ساختمان بخشداری بهفری و ساختمان اداری مرکز لرزه‌نگاری استان، لحاظ شده است.

    این مسئول گفت: در حوزه مسکن و ساختمان هم بیش از 6 هزار و 100 واحد مسکن مهر، با اعتبار 30 میلیارد تومان در مازندران به بهره‌برداری رسیده و کلید آن به مالکان تحویل داده می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار