مدیران خودروعصر اعتبار

تقی احمدی آذری عضو هیئت رئیسه اتحادیه املاک تهران:

مشاوران املاک بهترین کارشناسان مسکن

عصر ساختمان- عضو هیئت رئیسه اتحادیه املاک تهران گفت: طبیعی است، بیشترین مواردی که مردم در باره اش دغدغه دارند بی برنامگی دولت است. وقتی که از سوی دولت و مسئولان بی برنامگی باشد هیچگونه برنامه ریزی خاصی نمی تواند صورت بگیرد.

مشاوران املاک بهترین کارشناسان مسکن
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فرتاک نیوز، او با برشمردن مشکلات مسکن مهر افزود: مثلا  در مورد مسکن مهر یک بی برنامگی صورت گرفت هر چند که طرح بود و به عنوان یک طرح  ناموفق مطرح و اجرا شد اما در دولت بعدی  یعنی دولت تدبیر و امیدطرح اجتماعی مطرح بود همین طرح  نیز در دولت فعلی به صورت جدی روی میز قرار نگرفت.

    احمدی آذری با مخدوش برشمردن چشم انداز مسکن درکشور گفت: امروز نمی توان چشم انداز مثبتی برای چهار سال آینده متصور شد و آینده قابل پیشبینی نیست، نمی دانیم دولت چه برنامه ای دارد من یا سایر مشاوران املاک که نمی توانیم طراح باشیم یا اینکه برنامه ریز سیستم بزرگ کشور باشیم.

    او در ادامه گفت: دراین سیستم باید طرح هایی که  قابلیت اجرا دارند روی میز قرار گیرد اما معمولا طرح ها درحد حرف باقی می ماند ودرعمل کاستی های زیادی وجود دارد باید درنظر گرفت که برای اجرا شدن طرح ها باید با سایر سازمان ها و شهرداری ها هماهنگی  صورت گیرد.

    عضو هیئت رئیسه اتحادیه املاک تهران با ارائه پیشنهادی گفت: بهترین پیشنهاد این است که دولت  با مشاوران املاک  تعامل داشته باشد چون مشاوران املاک بهترین متخصصانی هستند که در حوزه مسکن فعالیت می کنند، بهتر از مشاو املاک چه کسی از کوچه ها، خیابان ها، نوع ساخت ساختمان ها و زمین ها اطلاعات دارد؟ بهتر از مشاور املاک چه کسی درد و مشکلات مردم را می داند؟ مشکل ما این است که هیچگونه صحبت و تعاملی با مشاوران املاک صورت نمی گیرد. یکی از مشکلات مشاوران املاک موضوع مالیات بر ارزش افزوده است که هیچ مسئولی دقت براین امر ندارد و توجهی به مشکل رکود در حوزه مسکن ندارد.

    احمدی آذری در پایان گفت:  بر این باورم که آینده بازار مسکن را کسی نمی تواند پیش بینی کند به دلیل اینکه در طرح اقتصادی دولت همه موضوعات فصل به فصل باید بررسی، برنامه ریزی و ریشه¬یابی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو