مدیران خودروعصر اعتبار

رویکرد شهرداری تهران در سال ۹۷ نگاه محله محوری است

عصر ساختمان- معاون امور مناطق شهردار تهران با اشاره به بحث تغییرات شهرداران مناطق، گفت: مدیریت شهری سکون ندارد و تغییرات براساس نیازسنجی و ارزیابی ها صورت می گیرد.

رویکرد شهرداری تهران در سال ۹۷ نگاه محله محوری است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، حسن رباطی در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات، با بیان اینکه در ادامه روند تغییر شهرداران مناطق، آیا شاهد تغییر شهرداران مناطق دیگر نیز خواهیم بود، عنوان کرد: سیاست شهردار تهران نگاه به درون سازمان و شهرداری هاست. مطلع هستید حدود نیمی از شهرداران مناطق که از همکاران شریف و زحمت کش و متعهد شهرداری تهران  بودند، در دوره جدید سکان مدیریت در شهرداری را در دست گرفتند.

    وی افزود: کارکرد مدیریت مناطق، ارائه خدمت بهتر، مناسب تر و ایجاد امید در شهر است چیزی که مردم از شهر تهران انتظار دارند و با نگرشی که در حال حاضر وجود داشته و سنجش و ارزیابی ها، مدیریت شهری هر روز و هر زمان باید بتواند خدمات دهی لازم را به شهروندان داشته باشد.

    معاون امور مناطق شهردار تهران خاطرنشان کرد: براساس این شاخص هاست که ارزیابی ها به صورت زمانی صورت  می گیرد و شهرداری هر زمانی که احساس کند باید جابه جایی صورت گیرد، این اقدام را انجام  می دهد. به عبارت دیگر مدیریت شهری سکون ندارد که بگوییم یک مدیر به صورت ثابت باقی خواهد ماند، در نتیجه شهرداران متخصص مناطق در انجام وظایف خود تلاش می کنند. امیدواریم بتوانیم رضایتمندی که شهردار تهران به شهروندان تهران وعده داده را روز به روز با شکوفایی، امید و ارایه خدمات بهتر و کارآمدتر به مردم ارایه دهیم.

    وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در زمان مدیریت شما شاهد تغییرات و نوآوری جدیدی در جلسات نظارت ستادی خواهیم داشت، اذعان کرد: رویکردی که در حال حاضر شهرداری تهران خصوصا برای سال 97 در نظر دارد، نگاه محله محوری است. ما محلات را بررسی و نیازسنجی می کنیم تا براساس نیاز ساکنین و شهروندان آن محله کارکردی وجود داشته باشد. در این باره نشست هایی با مناطق 22 گانه در خصوص این جلسات داشته ایم تا بتوانیم کارنامه و عملکرد قابل قبولی را منعکس کنیم. فکر می کنم این نشست ها و هم اندیشی ها می تواند در جهت نگهداری هر چه بهتر شهر تهران اثرگذار باشد.

    رباطی تصریح کرد: طبق خط مشی که حوزه معاونت دارد، ما افراد خبره، با تجربه و دانا را جذب نکردیم که به آنها بگوییم چه کاری انجام دهند، بلکه جذب شدند که نیازسنجی و تشریک مساعی با مردم و شهروندان و ذی نفوذان محلات داشته تا بتوانند یک گفت و شنودی را پایه ریزی کنند تا در نتیجه بهترین راه و مسیری که وجود دارد، انتخاب شود. در نظر داریم طی سال های 1397 تا 1400 برنامه ها از پایین به بالا دیده شود تا بیشتر مشکلات و تنگناهای محلات و نواحی ما با این برنامه ها رفع شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار