مدیران خودروعصر اعتبار

سه خانه برتر ایران در خاورمیانه کدامند؟

عصر ساختمان:یک مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از انتخاب سه برند برگزیده گردشگران برای اقامت در ایران در وب سایت تریپ ادوایزر خبر داد.

سه خانه برتر ایران در خاورمیانه کدامند؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محسن جاوری با اشاره به اینکه «2016 Travelers Choice awards» بالاترین جایزه افتخاری پایگاه معتبر تریپ ادوایزر است، اظهار داشت: این جایزه به عنوان «بهترین انتخاب گردشگران» شناخته می‌شود که هتل سرای عامری‌ها،خانه ایرانی و خانه منوچهری سه هتل سنتی کاشان در میان برگزیدگان جهانی این جایزه قرار گرفته است.

    دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان با بیان اینکه امسال مراکز اقامتی در ایران توانسته اند جایگاه خوبی در رده بندی این پایگاه اینترنتی داشته باشند، تاکید کرد: این سه هتل سنتی با ارائه خدمات گسترده و با کیفیت بالا به گردشگران توانسته اند رضایت عالی آنان را جلب کند و در حال حاضر به‌عنوان نخستین توصیه تریپ ادوایزر به‌عنوان اقامتگاه‌های عالی کاشان مطرح شوند.

    وی ادامه داد: پایگاه «تریپ ادوایزر» در میان سایت‌های مطرح در صنعت گردشگری بسیار شناخته شده است و بسیاری از گردشگران برای دریافت اطلاعات سفرهای خود به این سایت مراجعه می کنند و به توصیه های این سایت عمل می کنند.

    جاوری با بیان اینکه امروز آن چیزی که درجه کیفیت هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را تعیین  می‌کند حس و تجربه گردشگر و مهمان است، اضافه کرد: معرفی «بهترین بهترین‌ها» در ارائه خدمات، کیفیت، رضایت مداری  اهداف اصلی این وب سایت گردشگری است که با بررسی بین هتل‌ها، مراکز اقامتی، جاذبه های گردشگری و برند ها و محصولات مرتبط در صنعت گردشگری اتفاق می‌افتد.

    به گزارش میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان، شهرستان کاشان با 23 مرکز اقامتی و ظرفیت بیش از 200 تخت است که از این تعداد 9 خانه تاریخی با همکاری بخش خصوصی به هتل سرای سنتی تغییر کاربری داده شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی