مدیران خودروعصر اعتبار

۱۹۷۴ واحد مسکن مهر به زنان سرپرست خانوار در قم واگذار شده است

عصر ساختمان: مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: از ابتدای آغاز ساخت مسکن مهر تاکنون، یک هزار و ۹۷۴ واحد مسکن به زنان سرپرست خانوار در این استان واگذار شده است.

۱۹۷۴ واحد مسکن مهر به زنان سرپرست خانوار در قم واگذار شده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمدرضا فرج افزود: ساخت مسکن مهر در استان قم از اواخر سال 1387 آغاز شد و تاکنون دو هزار و 596 قرارداد با متقاضیان سرپرست خانوار منعقد شده است.
    وی با بیان اینکه 622 واحد مسکن مهر نیز تا شهریور ماه سال آینده به زنان سرپرست خانوار واگذار می شود، اضافه کرد: از این تعداد 100 واحد در آستانه تحویل و 500 واحد دیگر نیز در مرحله نازک کاری است.
    وی گفت: زنان بالای 35 سال سن که سرپرست خانوار و یا مجرد و یا اینکه دارای معرفی نامه از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی بودند، در این طرح ثبت نام کرده اند.
    فرج خاطرنشان کرد: نخستین مرحله از واگذاری مسکن مهر در استان قم در اسفندماه سال 1388 صورت گرفت و تا خردادماه امسال طی 10 مرحله، 41 هزار و 607 واحد مسکن مهر به متقاضیان در سراسر استان واگذار شده است.
    وی با بیان اینکه استان قم متعهد به ساخت و واگذاری 46 هزار و 570 واحد مسکن مهر است، افزود: چهار هزار و 963 واحد مسکن مهر نیز در حال احداث است که اسفندماه امسال حدود دو هزار واحد واگذار می شود.
    وی اضافه کرد: حدود سه هزار واحد نیز تا شهریورماه سال آینده به متقاضیان واگذار و پرونده مسکن مهر در استان بسته می شود.
    مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم بیان کرد: بر اساس آخرین ارزشیابی صورت گرفته در کشور، استان قم از نظر پیشرفت فیزیکی و تعداد مرحله های واگذاری مسکن مهر جزء سه استان برتر و از نظر پیگیری و اخذ دفترچه قسط به متقاضیان نیز رتبه دوم را داراست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی