مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل اداره کل رفاه شهرداری تهران تشریح کرد

عمده علت مشکلات تعاونی‌های مسکن پرسنل شهرداری

عصر ساختمان- مدیرعامل اداره کل رفاه شهرداری تهران اعلام کرد که بالغ بر ۶۰ درصد پرسنل شهرداری از تسهیلات ستاد ساماندهی مسکن استفاده کردند.

عمده علت مشکلات تعاونی‌های مسکن پرسنل شهرداری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، نویدرضا خدیوی با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات با بیان اینکه اداره کل رفاه شهرداری تهران متولی ورزش پرسنلی است، گفت: تیم‌های ورزشی شهرداری تهران طی یک سال گذشته مقام‌های زیادی در سطح رشته‌های ورزشی جهانی کسب کرده‌اند.

    وی با بیان اینکه برای اولین بار تیم شطرنج شهرداری به نمایندگی از کشور در مسابقات بین‌المللی شطرنج شرکت کرد و توانست مقام سوم جهان را کسب کند، افزود: مدال برنز تیم شطرنج شهرداری به این دلیل کسب شد که اعضای تیم از مسابقه با تیم اسرائیل خودداری کرده و به همین دلیل به مدال برنز دست یافتند.

    خدیوی با بیان اینکه در دوی ماراتن گرجستان و همچنین مسابقات بدنسازی و دارت تیم ورزشی شهرداری توانست مقام‌های برتر را کسب کند، گفت: در مسابقات کلانشهرها برای سال دوم تیم والیبال شهرداری توانست مقام اول را کسب کند و تیم شطرنج زنان و مردان شهرداری نیز توانست به مقام قهرمانی برسد.

    وی با بیان اینکه بر اساس تدابیر شهردار تهران و معاونت منابع انسانی شهرداری تهران،‌ اداره کل رفاه و توجه به ورزش پرسنل را در دستور کار قرار داده است، گفت: قطعا به زودی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش شهروندی خواهیم بود.

    خدیوی با بیان اینکه تورهای رفاهی برای کارکنان در نظر گرفته شده است، گفت: بر اساس تدابیر شهردار تهران تورهای عتبات عالیات برای اربعین و 28 صفر برای کارکنان شهرداری در نظر گرفته شده است.

    وی همچنین در مورد تعاونی مسکن شهرداری و مشکلات برخی کارکنان در حوزه این تعاونی‌های مسکن، گفت: تعاونی‌هایی که الان دارای مشکل هستند بعضا در تاسیس‌شان مشکلاتی داشته‌اند و الان مشکلات چارت این تعاونی‌ها گریبان‌گیر شده است.

    مدیرعامل اداره کل رفاه شهرداری تهران با بیان اینکه توانستیم مشکلات برخی از این تعاونی‌ها را ساماندهی کنیم، گفت: عمده مشکلات این تعاونی‌های مسکن به دلیل چارت تشکیل و اساسنامه‌شان است که مشکلاتی را برای شهرداری و پرسنل ایجاد کردند.

    وی با بیان اینکه عمده کارکنان شهرداری از تسهیلات ستاد ساماندهی مسکن شهرداری استفاده کردند، گفت: به غیر از پرسنلی که اخیرا به مجموعه شهرداری اضافه شده‌اند بالغ بر 50 الی 60 درصد پرسنل از تسهیلات ستاد ساماندهی مسکن استفاده کرده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی