مدیران خودروعصر اعتبار

فاجعه از بیخ گوش ساکنان گذشت؛

ریزش ساختمان ۳ طبقه در تهران بدون مصدوم

عصر ساختمان- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه ریزش یک ساختمان سه طبقه به دلیل گودبرداری در مجارو آن خبر داد که این حادثه هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشت.

ریزش ساختمان ۳ طبقه در تهران بدون مصدوم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، جلال ملکی در مورد ریزش یک ساختمان سه طبقه در خیابان 17 شهریور شادآباد اظهار کرد: ساعت 20:19 امروز(یکشنبه)، یک مورد حادثه آوار در این منطقه به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد و به دنبال آن ایستگاه 62 به محل حادثه اعزام شد.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با اشاره به اینکه محل حادثه یک ساختمان سه طبقه بود اضافه کرد: در مجاورت این ساختمان قطعه زمینی حدود 150 متری وجود داشت که قرار بود در آن بنای جدید احداث شود و حدود یک متر در آن گود برداری شده بود و اثراتی از ناایمنی در دو ساختمان شرقی و غربی این زمین دیده می‌شد. در نهایت این اتفاق باعث شد ساختمانی که در ضلع غربی بود، کاملا تخریب شود.

    وی با بیان اینکه این حادثه هیچ مصدومی نداشت اظهار کرد: حدود دو، سه ساعت پیش از حادثه نیروهای ایستگاه 62 آتش نشانی درباره احتمال ریزش آوار به محل اعزام شده بودند و با حضور کارشناسان از ساختمان غربی و شرقی بازدید به عمل آمد و ساختمان ناایمن تشخیص داده شد. خوشبختانه همکاری خوبی که ساکنان برای تخلیه ساختمان داشتند موجب شد که در زمان تخریب ساختمان، کسی در آن نباشد.
    ملکی اضافه کرد: باید خدا را شاکر باشیم که با حضور به موقع کارشناسان آتش نشانی و شهرداری و همکاری خوبی که شهروندان داشتند از بروز حادثه‌ای تلخ جلوگیری شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی