مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه مطرح کرد؛

جزئیات عملیات ۴ بانده کردن محورهای منتهی به مرز عراق

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت ساخت گفت: عملیات اتمام چهارخطه کردن مسیرهای اسلام آباد ـ خسروی، ایلام - حمیل ـ مهران و چزابه در حال انجام بوده و چند ایستگاه استقرار مسافران در نقاط پرترافیک تعبیه شده است.

جزئیات عملیات ۴ بانده کردن محورهای منتهی به مرز عراق
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی خیرالله خادمی درخصوص پیش‌بینی‌های شرکت ساخت پیرامون محدودیت‌ راه‌ها و ترافیک احتمالی در مسیر زائران در ایام اربعین در کشور بیان کرد: شاید طی سال‌های گذشته شرایط خوبی را در مرزهای خروجی به سمت عراق نداشتیم ولی خوشبختانه در سال جاری اقدامات خوبی را در مسیرهای خروجی و همچنین ورودی به کشور از مرزهای خسروی، ایلام، چزابه و شلمچه در بخش‌های جاده‌ای و ریلی (در شلمچه) انجام داده‌ و این مناطق را برای ارائه خدمات به زائرین در ایام اربعین آماده کرده‌ایم.

    خادمی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر عملیات چهارخطه کردن مسیرهای اسلام‌آباد به سمت مرز خسروی در حال انجام است گفت: عملیات چهارخطه کردن 40 کیلومتر این مسیر طی سال جاری انجام شده و خوشبختانه مراحل نهایی آن در حال انجام است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین اعلام کرد: عملیات چهارخطه کردن مسیر ایلام به سمت حمیل و از آنجا به سمت مرز مهران که یکی از مرزهای خروجی کشور به شمار می‌رود نیز در حال انجام بوده و بخش‌هایی از آن زیر بار ترافیک رفته است، همچنین مناطقی از این مسیر که هنوز مورد بهره‌برداری قرار نگرفته جهت افزایش ظرفیت مسیر کاملا بهسازی و آماده استفاده است.

    مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از انجام عملیات بهسازی و چهارخطه کردن مسیرهای چزابه ـ بستان و سوسنگرد ـ بستان در محدوده مرز چزابه خبر داد و گفت: خوشبختانه در حوزه مرز شلمچه نیز مسیر خرمشهر تا شلمچه چهار خطه بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

    این مقام مسئول درخصوص استقرار مسافرین و تعبیه پارکینگ در این مناطق نیز اعلام کرد: خوشبختانه چندین پارکینگ موقتی در سطح چندین هکتار در مرز ایلام، مهران و چزابه برای استقرار مردم و خودروهایی که به صورت شخصی به مرز می‌روند ایجاد و آماده خدمت‌رسانی به مسافران خواهد بود.

    وی خاطرنشان کرد: عملیات اتمام چهارخطه کردن مسیرهای اسلام آباد ـ خسروی، ایلام - حمیل ـ مهران و چزابه در حال انجام بوده و چندین ایستگاه جهت استقرار مسافران در قسمت‌های ابتدایی و انتهایی که دارای ترافیک بالاتری است تعبیه شده است.

    خادمی همچنین ادامه داد: امیدواریم که امسال شاهد مشکلات کمتری در سال جاری نسبت به سنوات گذشته باشیم هرچند که در این ایام پیک ترافیک به سمت مناطق مذکور بالا بوده و مسافران باید برنامه‌ریزی مناسبی برای سفر خود داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی