مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

پرونده مسکن مهراصفهان سال آینده بسته می شود

عصر ساختمان:مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در دهه فجر و در آخر خرداد ماه افتتاح‌مابقی پروژه های مسکن مهر انجام می شود که با این افتتاح، پروژه مسکن مهر در اصفهان به پایان می‌رسد تا سال ۹۵ وارد مسکن اجتماعی شویم.

پرونده مسکن مهراصفهان سال آینده بسته می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از قدس آنلاین، حجت‌اله غلامی در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت سال 94 برای دستگاه‌هایی که باید پروژه‌های بزرگ افتتاح می‌کردند سال سختی بود، چرا که تصویب و اجرایی شدن برجام در ماه‌های پایانی سال به جای ماه‌های ابتدایی و کاهش شدید قیمت نفت به شدت درآمد دولت را کاهش داده و باعث این دشواری‌ها شد.

    وی تاکید کرد: اگر می‌خواستیم با توجه به سرجمع اعتباری که برای اداره راه و شهرسازی استان داشتیم فعالیت کنیم، باید اکنون با یک چهارم توان پیش می‌رفتیم.

    مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: بیشتر ردیف‌های عمرانی در استان فعال شده و با گرفتن اسناد خزانه به مبلغ 60 میلیارد تومان و توزیع بین پیمانکاران بخشی از مطالبات آن‌ها پرداخت شد که این باعث حضور قدرتمند آن‌ها در پروژه‌ها و همچنین شرکت در مناقصات شد.

    غلامی تصریح کرد: عامل دوم که در کنار اعتبار ناچیز اختصاص یافته به ما کمک کرد، 450 میلیارد تومانی بود که از طریق سازمان املاک و اراضی کشور واریز گردید.

    وی افزود: سومین عامل که باعث رونق پروژه‌ها شد بحث قیر بود که رقم قابل ملاحظه‌ای به خودش اختصاص داد؛ ضمن توافق با معاون وزیر در امور راه‌های روستایی، قرار شد هر آنچه که با دهیاری و با شهرداری‌های کمتر از 25 هزار نفر صورت گرفت، قیر مورد نیاز به صورت رایگان تهیه و در اختیار آنها قرار داده شود.

    مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: در بیشتر شهرستان‌ها سال خوبی را مخصوصا در پروژه‌های راه داشته‌ایم؛ در بخش مسکن مهر هم در بحث نگهداری همکاری کردیم.

    وی گفت: این شیوه‌ای که در مسکن مهر اتخاذ کردیم و بصورت پایلوت در اصفهان برگزار شد؛ خوشبختانه موفقیت‌آمیز بوده و قرار است این سیستم نگهداری در دیگر سایت‌های مسکن مهر هم برگزار شود.

    غلامی خاطر نشان کرد: در دهه فجر و در آخر خرداد ماه افتتاح‌مابقی پروژه های مسکن مهر انجام می شود که با این افتتاح، پروژه مسکن مهر در اصفهان به پایان می‌رسد تا سال 95 وارد مسکن اجتماعی شویم.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پایان تاکید کرد: بیش از 25 پروژه را با همکاری مدیران به سرجمع پروژه‌های استان اضافه کردیم که اکثر مربوط به پروژه‌های نقاط پر حادثه بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو