مدیران خودروعصر اعتبار

جلیل سرقلعه تاکیدکرد:

پسابرجام فرصتی برای بهبود وضعیت مسکن

عصر ساختمان:عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر اینکه خروج از رکود در بخش مسکن نیازمند تحرکی جدی در این حوزه است، گفت: هرچه رغبت سرمایه گذاری در بخش مسکن همزمان با پسابرجام بیشتر باشد آینده اقتصاد مسکن روشن تر خواهد بود.

پسابرجام فرصتی برای بهبود وضعیت مسکن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، مجیدجلیل سرقلعه، با اشاره به وضعیت کنونی مسکن، گفت: مسکن همچنان در حالت رکود به سر می برد از این رو لازم است تحرکی در این بخش با هدف بهبود اوضاع رخ دهد.

    نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پسابرجام می تواند فرصت خوبی برای بهبود وضعیت بازار مسکن باشد، افزود: هر چه رغبت سرمایه گذاری در بخش مسکن همزمان با پسابرجام بیشتر باشد آینده اقتصاد مسکن روشن تر خواهد بود.

    این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه نگاه برنامه ششم و بودجه 95 باید معطوف به بخش مسکن باشد، تصریح کرد: نقدینگی باید به این بازار سرازیر شود تا رشد تولید و ساخت و ساز اجازه غافلگیری به قیمت ها ندهد.

    وی با بیان اینکه عمل به تعهدات از سوی دولت می تواند مشکل مسکن را مرتفع کند،گفت:مسکن به تنهایی یک اقتصاد بوده که بسیاری از مشاغل را نیز رونق می بخشد.

    دولت نگاهی فراجناحی به طرح های مسکن داشته باشد/ ضرورت مدیریت بازار مسکن برای کنترل قیمت ها پس از برجام

    جلیل سرقلعه با تاکید بر اینکه دولت باید نگاهی فراجناحی به طرح های مسکن داشته باشد، افزود: در حال حاضر تحرک در بخش مسکن می تواند رکود حاکم بر آن را جبران و رضایت مردم را در پی داشته باشد.

    این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: متاسفانه با وجود شعارهای بسیار در زمینه بهبود وضعیت مسکن هنوز تحرکی در این زمینه رخ نداده از این رو لازم است دولت در این حوزه سیاستی مشخص اتخاذ کند تا حلقه های مرتبط با مسکن نیز رونق یابند.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مدیریت بازار مسکن را برای کنترل قیمت ها پس از برجام و رفع رکود ضروری خواند و گفت: با مدیریت صحیح در این حوزه می تواند از حضور دلالان نیز ممانعت کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی